bijlage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Buba_Buba

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2001
Ik heb een vraagje. Normaal als ik een nieuwsbrief kreeg van de Aldi of lidl af anders, kreeg ik altijd gekleurde pagina's met de produkten erop. Nu krijg ik alleen maar geschreven tekst. Heb ik misschien iets aan of uit gezet.
( Tussen haakjes ik heb windows 98 en outlook express)
Ik heb n.l wat zitten veranderen bij outlook express. Ik kon de sommige bijlage niet openen of opslaan dus ben ik naar extra gegaan en opties en dan naar beveiliging. Daar heb ik een vinkje weg gehaald van openen of opslaan van bijlage. Sinds dien heb ik die zojuist gescgreven problemen.
Vera

Staat HTML wel aangestipt? Klik in het hoofdvenster op Opties in het menu Extra en klik vervolgens op het tabblad Verzenden. Klik in de sectie Indeling voor verzenden van e-mail of de sectie Indeling voor verzenden van nieuws op HTML.

Bedankt voor je reactie. Een van die stond dus niet aangestipt. Afwachten maar even tot ik weer e-mail krijg.
Vera

Kijk ook of dit is uitgevinkt: Alle berichten zonder opmaak weergeven, in OE/Extra/ Opties, tabblad Lezen. :)

Hoi, Ook deze stond wel aangevinkt. Heb ik dus nu uit gevinkt. Even afwachten maar tot ik weer mail krijg.
Vera

Hoi Gezina,
Ik wil even melden dat alles weer ok is. Ik krijg weer de e-mail zoals ik het gewend was. Hoe het komt dat die dingen niet goed aangevinkt waren, waardoor mijn e-mail anders binnen kwam is voor mij een raadsel. Ik had n.l. niets veranderd. Maarja het is weer ok.
Bedankt voor je hulp.
Groetjes Vera.:thumb:

Ah, gelukkig maar weer. :thumb: (kan ook zijn dat als je op zo'n tabblad wat aan het nakijken bent je toch per ongeluk op dat tabblad klikt en je niet ziet dat er iets wordt aan- of uitgevinkt. Als je dan ook nog op OK klikt is de verandering wel doorgevoerd. Altijd op annuleren klikken als je het tabblad verlaat zonder dat je iets wilde veranderen) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan