Bijlagen bij samenvoegfunctie

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpbeenen

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2006
Hi allemaal,

Alvast bedankt voor reacties.

Persoonlijke massa mail via de samenvoegfunctie werkt netjes. Echter ik wil ook bijlagen kunnen toevoegen bij deze mail. Any tips of pointers??

MvG,

Jaspert

Laatst bewerkt:
samenvoegen.

De mail en de bijlage als 1 bestand opslaan en dan pas samenvoegen.

Hi,

Ik had reeds geprobeerd om de mail als draft op te slaan. Echter dit wordt dan in de .pst opgelsagen. Ook creëer je het emailbericht vanuit een word doc en kan ik niet een emailbericht samenvoegen (vanuit putlook). Heb jij het wel voor elkara gekregen?

Tnx MvG,

Jaspert

outlook

O je hebt een outlook vraag.

Daar weet ik niets van. Je vraag staat namelijk in het forum voor Word vragen.

Helaas misschien dat iemand anders je kan helpen.

O je hebt een outlook vraag.

Daar weet ik niets van. Je vraag staat namelijk in het forum voor Word vragen.

Helaas misschien dat iemand anders je kan helpen.

Hi het is geen outlook vraag. Je verstuurt deze massa mail namelijk met een word excell combo d.m.v. de samenvoegfunctie. Echter ik wil dus een bijlage toevoegen aan de mails die je op deze manier heel handig de deur uit doet. Helaas is een massamail met bijlage niet mogelijk op deze manier lijkt het.

In Excel staan je adres gegevens neem ik aan.

Dan staat in je Word de rest. Volgens mij moet je dan gewoon achter het document de bijlage voegen.

Anders zou ik het niet weten.

Hi,

Wat bedoel je met achter het document de bijlage toevoegen? Ik heb gekeken in word, maar zie niets. Ik ben niet zo bekend met word en wist niet dat je een bijlage aan een word doc kon toevoegen. Dat zou misschien de oplossing zijn. Bedankt voor je hulp tot dusver!

Mvg,

Jaspert

Wat is het voor bijlage dit je mee wilt sturen, een plaatje, een stukje tekst?

Hi,

Ik wil een .pdf als bijlage meezenden.

In een ideale situatie zou ik een link willen neerzetten in het word doc en dan de target van de link als variabele in excell kunnen invullen.

geen idee

Nee helaas daar heb ik geen kaas van gegeten.

Misschien dat iemand anders je kan helpen.

Hoi,

Ik denk dat het niet gaat lukken.
Maar wellicht een tip:
Upload het pdf-je naar een homepage- of site- en neem de link op in je brief.
Je instrueert geadresseerden, de link te klikken en met 'opslaan als' het geopende pdf-je op te slaan.

(zoals: www.valijn.nl/oratie.pdf)

Hoi,

Ik denk dat het niet gaat lukken.
Maar wellicht een tip:
Upload het pdf-je naar een homepage- of site- en neem de link op in je brief.
Je instrueert geadresseerden, de link te klikken en met 'opslaan als' het geopende pdf-je op te slaan.

(zoals: www.valijn.nl/oratie.pdf)

Hi,

Daar had ik ook al aan gedacht. Alleen is de link helaas ook variabel. Dus deze verschilt per groep. Ik zou dus de link in excell moeten kunne invullen en dan de verwijzing in de link target in word. Deze verwijzing pikt hij helaas alleen niet op. :( Het lijkt erop dat ik een freeware massamail programma zal moeten gaan zoeken. Iig ook were bedankt voor je reactie.

MvG,

Jaspert

Nog niet opgelost

Er is nog geen oplossing hiervoor gevonden helaas. Iemand?

Yep..... yep. Helaas is office niet mijn vakgebied dus is het voor mij moeilijk te bepalen of het niet kan of ik met mijn neus kijk. Anders voel ik het wel aan, maar ik zal maar eens op zoek gaan naar een stukje freeware :).

... overigens kan je het natuurlijk nog altijd oplossen met een mail in outlook .....

Is het mogelijk met outlook gepersonaliseerde massa mail te sturen? Met variabele bijlagen?

Je zult natuurlijk wél de geadresseerden per categorie 'variabele bijlagen' moeten groeperen.
Voor gepersonaliseerde mail (met gebruik van gegevens uit een andere database dan contactpersonen uit Outlook (PST) gebruik je de optie 'Word gebruiken als E-mail editor'. Je kunt dan ook de werkbalk 'Afdruk samenvoegen' activeren en gebruik maken van de gegevens uit je werkblad in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan