bijlagen in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

flkkmk

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Hoe kan ik voorkomen dat een "mogelijk onveilige bijlage" geblokkeerd wordt in Outlook 2002. Heeft dat met (mijn) instellingen te maken??

Sluit Outlook 2002 af, indien van toepassing.
Klik op Start en op Uitvoeren.
Typ het volgende in het vak Openen: regedit en klik op OK.
Ga naar de volgende registersleutel:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security

Klik op Nieuw in het menu Bewerken en klik vervolgens op Tekenreekswaarde.
Typ de volgende naam voor de nieuwe waarde:

Level1Remove
Druk op ENTER.
Klik met de rechtermuisknop op de nieuwe naam van de tekenreekswaarde en klik op Wijzigen.
Typ de extensie van het bestandstype waar u met Outlook 2002 toegang tot wilt krijgen:

.exe

Als u meerdere bestandstypen wilt opgeven, gebruikt u de volgende notatie:

.exe;.com
Als u klaar bent, klikt u op OK.
Sluit Register-editor af.
Wanneer u Outlook 2002 start, zijn de in het register opgenomen bestandstypen beschikbaar.

Hoe kan ik voorkomen dat een "mogelijk onveilige bijlage" geblokkeerd wordt in Outlook 2002. Heeft dat met (mijn) instellingen te maken??

Heb het aangepast, doch ontvangen/verzenden van "mogelijk onveilige bijlagen"is niet mogelijk

Dat is een link en geen bijlage.

Bijlage's verstuur je dmv het paperclipje.......

Dus een link in een mail wordt niet verstuurd? en als je een mail krijgt met een link krijg je de melding ook van onveilige bijlage?

Dat is een link en geen bijlage.

Bijlage's verstuur je dmv het paperclipje.......

Dus een link in een mail wordt niet verstuurd? en als je een mail krijgt met een link krijg je de melding ook van onveilige bijlage?

helemaal corrrect

Ik zie alleen maar aanpassingen voor bestanden. Heb je .lnk (kleine letter L) ook toegevoegd?

Dat kan je nog proberen. Anders zou ik het zo even niet weten. Het is in ieder geval geen standaard beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan