Bijlagen komer er niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

lupot

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2002
Berichten
501
Wanneer mijn zus een mail met foto's in bijlage doorstuurt komen die foto's er bij sommige mensen door en bij anderen (bij mij ) niet door. Nochtans is de optie opslaan of openen van een bijlage met mogelijk een virus in de opties niet aangevinkt. We gebruiken allebei Norton antivirus 2003. Waar zou het probleem kunnen liggen?
 
Heeft het bestand wel een extensie die jij zou moeten kunnen openen?
 
Ja het zijn gewone jpeg's, maar de bijlage zit er gewoon niet bij. Is nochtans verstuurd, ze heeft hem naar zichzelf ook verstuurd en daar zitten ze er wel bij.
 
Bijlage zit er niet bij?? Staat je beveiliging misschien te hoog? (configuratiescherm, internetopties, beveiliging)
 
Neen, die staat op normaal. Van iemand anders krijg ik wel van alles (ook Jpeg) binnen. Ik denk dat het probleem bij haar moet liggen.
 
Heel vreemd, omdat sommige andere mensen hem wel krijgen. Sorry, ik hoop dat een ander het weet.
 
Ik hoop het ook, toch bedankt voor de moeite.
 
Wat voor mailprogramma gebruik je?


Als je outlook express 6 hebt kun je dit eens nakijken:

Open de outlook express en ga naar extra -> opties -> tabje beveiliging -> kijk of er een vinkje staat bij '"opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan" als dit vinkje er staat , weghalen dan moet je bijlagen zoals foto's weer kunnen openen.
 
Laatst bewerkt:
Zoals vermeld in mijn vraag staat dat vinkje er niet.
 
Bedankt Tisha, door jouw antwoord ben ik er inmiddels wel uit waarom de bijlage niet geopend kon worden!
 
Zijn tot de vaststelling gekomen dat we dit probleem enkel in de gewone outlook hebben, niet in de outlook express. Iemand een verklaring daarvoor?
 
Erzsi graag gedaan smile


en lupot waarom heb je 2 outllooks?
 
Geplaatst door lupot
Zijn tot de vaststelling gekomen dat we dit probleem enkel in de gewone outlook hebben, niet in de outlook express. Iemand een verklaring daarvoor?

Is dit wat? Anders heb ik je verkeerd begrepen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan