Bijlagen toevoegen aan email

Status
Niet open voor verdere reacties.

schilders

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
Als ik een bijlage wil toevoegen aan een email (Outlook Express) krijg ik steeds een heel klein pop-up venster naar Mijn Documenten.
Ik zie dan alleen maar de naam van de documenten en niet de data en bestands-typen.
Hoe kan ik dat nieuwe venster vergroten zodat ik meer gegevens kan zien? Groter trekken lukt niet.

Dit kan je alsvolgt doen:

Ga naar Start --> Configuratiescherm --> Mapopties
Tabblad weergave en vink af "extensies voor bekende bestandstypen verbergen".
Als ik een bijlage wil toevoegen aan een email (Outlook Express) krijg ik steeds een heel klein pop-up venster naar Mijn Documenten.
De weergave hiervan kan je ook nog naar eigen smaak instellen door op het laatste vierkante knopje rechts te klikken en te kiezen voor bijvoorbeeld "Details".

Ja, ik snap wel dat ik ook kan kiezen voor de map-extensies door op details te klikken.
Maar ik wil nou juist het VENSTER zelf vergroot hebben, zodat ik meer documenten etc kan zien.

Het venster is bij mij piepklein

Als je op een leeg veld klikt in een Nieuw bericht, vervolgens klikt op Invoegen, klik op Afbeelding of wat je wilt (behalve bijlage die doet dat idd niet), klik op Bladeren, dan kan je wel dát scherm groter slepen.

Je kan trouwens direkt, bv vanuit de verkenner, op het bestand met de linkermuisknop klikken en dan kiezen kopieren naar Emailontvanger, dat komt dan als bijlage in je email.

Ik denk niet dat het venster zelf groter te maken is, of wel, gezina?

Geplaatst door Admin_Frisian
Ik denk niet dat het venster zelf groter te maken is, of wel, gezina?

Dat venstertje zelf niet idd, wel als je op bladeren klikt, ik zelf heb dat nooit gemist maar ja...:) De Verkenner is wel groot te zien. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan