Bijlages mailen tot 1 gb !

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Het klinkt fake, maar het kan echt op deze site!

Is wel wat beter dan de 1mb van Hotmail of 5mb van andere providers.. nu kan je pas echt dingen gaan sturen:D

(Niet nodig voor mensen met eigen mailserver ;)).

Havefun:)

Dat is wel fijn breezer, maar 1 nadeel.
Je kunt wel een file van 1 GB sturen, maar in (bijna) alle gevallen kan degene naar wie je deze mail stuurt, niet zo'n grote bijlage ontvangen.

Twee opmerkingen

Iedereen kan ze ontvangen, want het wordt opgeslagen op hun Server (wat ze er mee doen is niet bekend, maar het zou na 7 dagen gewist worden) en je ontvanger krijgt de link waar hij het kan downloaden.

Natuurlijk is dit geen doen voor een inbelmodem, maar als je het persé wilt kan het.

Twee:
Ik heb het geprobeerd, kreeg zelf ook de link te zien en klikte er op. Toen op annuleren gedrukt, want ik wilde hem niet bij mijzelf downloaden.

Maar de ontvanger heeft nog geen mail met link ontvangen, maar ik ga nu twijfelen (misschien adres niet goed ingetikt).

Zal het nog eens proberen.

Eric.

hoelang!

en hoe lang zou bijvoorbeeld 1gb ongeveer duren. stel je hebt 2000 kbps downstream,

zegmaar een beetje gemiddelde aansluiting

Download is het probleem niet, upload lijkt me voor de meesten eerder een probleem ;)

1 GB zal je nooit kunnen uploaden daar.. alleen als je een 100mbit lijn hebt ofzo;)

En weet niet hoesnel het downloaden van daar gaat btw.

Heb het twee maal geprobeerd

:p

Helaas is het niet zo dat hij vanzelf een mail stuurt naar de ontvanger, (tenminste niet binnen een dag, misschien komt hij nog) maar als je de link die je krijgt naar de ontvanger stuurt gaat het goed.

Eric.

Naschift:
Free download accellerator gaat er op stuk, maar gewoon via Windows gebruikt hij mijn maximum snelheid (zonnet family), het uploden gaat niet echt vlot.

De link betstand verwijderen, geeft Server niet gevonden.

Laatst bewerkt:
Is op zich een makkelijke site om grotere bestanden uit te wisselen, alleen duurt het wel erg lang, maar dat is logisch als je een groot bestand moet verzenden, en het ligt aan je eigen dl/upl en die van de ander, hoe snel het gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan