bijlages openen van outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
hallo,

Hoe krijg ik bijlages geopend van outlook express op win xp?
Voor deze bewerking is geen opgegeven programma gekoppeld ,probeer dit via configuratiescherm bij mapopties te koppelen-vraagt hij dan!
Wat moet ik doen om dit voorelkaar te krijgen?

Re bijlagen openen

Hallo,

je vraag is zeer algemeen, het hangt nl heel erg af van het type bestand dat je wilt openen.
Laat eerst maar eens weten wat voor bestand je wilt openen

groeten Wim

Hai,
ik neem aan dat je bedoeld dat het paperclipje niet kan aanklikken.
Dit kan je verhelpen door OE op te starten dan onder [extra] kiezen [opties], ga dan naar tabblad beveliging en haal het vinkje weg van "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijkvirus bevatten niet toestaan"
Dit houdt wel in dat je over virusscanner moet beschikken om eventuele problemen voor te zijn.
Bedoel je dat dit wel kan (paper clipje aanklikken) maar niet door een programma geopend kan worden dan moet hier het bijbehorende programma gezocht/geïnstalleerd worden.

bijlages openen

hallo,
het gaat om het bestand pps
En dat toelaten van bijlages ivm virus etc. dat staat bij mij als niet aangevinkt dus daar had ik al opgelet.
Geef me maar raad het zijn mn. die bijlages van powerpoint modellen/grappen/bestanden

Laatst bewerkt:
Re openen bijlage

Voor het openen van een PPS bestand, heb je van MSOffice Powerpoint nodig, je kunt hier gratis op de site van microsoft een viewer downloaden.

Groeten Wim

Hoi,

... tenzij je Powerpoint al op je pc hebt staan.
Dan is de extensie PPS niet gekoppeld aan Powerpoint.

Klik dan rechts op de pps-bijlage en kies eerst 'opslaan als...'
Sla het bestand op schijf op inplaats van als bijlage in je bericht.
Wanneer nu Powerpoint nog niet wordt geopend, klik je weer rechts en kiest 'Openen met..', waarna je het koppelt aan Powerpoint.
Heb je powerpoint niet, dan kan je de viewer hier downloaden:

http://www.microsoft.com/downloads/...27-43ab-4f24-90b7-a94784af71a4&displaylang=en

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan