bijlages

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door a.jillal
ik heb hem al, maar het werkt niet in Incredimale.
Ik ben niet bekent met incredimail, maar het lijkt mij dat je die bijlage ook gewoon kan opslaan. Als dat kan, dan zou je (als het een presentatie is) hem kunnen kijken door er gewoon dubbel op te klikken.

Per toeval ontdekt, ik kan ze nou openen met de power point viewer.:) :)
Hèhè, weer wat opgelost.
Kost wel allemaal veel geduld.
Toch allemaal bedankt voor de hulp:thumb:
groetjes Annie

Als je wil dat ze er altijd mee worden geopend, dan kan je naar "deze computer" gaan en daar bij extra, mapties het tabblad bestandstypen aanklikken, daar in de lijst naar de pps extensie gaan en daar onderaan bij openen met... op wijzigen klikken en je powerpoint viewer aanduiden. Dit kan je ook doen voor ppt's.

Geplaatst door James007
Als je wil dat ze er altijd mee worden geopend, dan kan je naar "deze computer" gaan en daar bij extra, mapties het tabblad bestandstypen aanklikken, daar in de lijst naar de pps extensie gaan en daar onderaan bij openen met... op wijzigen klikken en je powerpoint viewer aanduiden. Dit kan je ook doen voor ppt's.
hallo James, bedankt voor je tip.
Ben er net even wezen kijken en het stond daar al goed
nu. Ik heb het toch niet in deze lijst veranderd, maar dat doet er niet toe, hoofdzaak is dat het nou goed is.
Kan ik dat daar met alle dingen die in het rijtje staan? het zijn er nogal wat.
groetjes Annie:thumb:

Als je ooit een probleem hebt met een extensie die niet naar het juiste programma verwijst, kan je dat daar handmatig bijstellen. Erg handig.;)

Mvg, James:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan