Bijna al mijn spellen lopen vast en kan het niet fixen :/

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdavaz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mei 2014
Bijna al me spellen lopen vast alleen 1 spel niet en dat is Garrysmod die ik vaak speel doordat hij natuurlijk niet vastloopt...
Maar als hij vastloopt freezed mijn pc en krijg ik een bluescreen en daar staat kernel error 41 op, heb al geprobeert het te fixen met alle fixjes die op het internet staan maar het lukt niet?!?!
Misschien kan iemand me helpen?

Misschien een beetje meteen grote middelen, maar voer Factory reset uit. Of je videokaart / CPU is te oud aan het worden, en heeft er geen zin meer in. Of beide of één van de twee ondersteund het niet.

Het schijnt dat kernel error 41 staat voor het opstarten van windows zonder het eerst goed te hebben afgesloten
de laatste keer dat het werd gebruikt. Een blue screen of dead (blauw scherm) is wel het ergste wat je kunt
hebben en toont aan dat er serieus iets mis is.
Ik denk hierbij aan kapotte hard ware, misschien is je voeding stervende, of andere hardware.
Beste zou zijn om stuk voor stuk hard ware te vervangen en te zien wanneer de pc weer goed werkt, maarja,
niemand heeft zoveel hardware rond slingeren dat je dit kunt doen. Mocht wat Xxtristan voorstelt niet werken dan
zou je kunnen denken aan je pc naar een raparateur te brengen zodat die m kan testen.

Vrees dat er geen easy fix is voor dit, maar hoop dat ik t mis heb.
veel succes,

Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan