(Bijna) alles kwijt op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

lorenaa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2013
Hallo,

ik heb een nieuwe Acer Aspire S3. Ik wilde net een spel openen en toen liep mijn laptop vast. Ik wachtte even maar er gebeurde niks. Kon taakbeheer ook niet openen want dan kreeg ik alleen de taakbalk en verder zwart beeld. En verder deed mijn laptop niks. Toen hield ik de aan/uit knop ingedrukt en ging de laptop uit.

Toen die weer aan was zag ik dat mijn achtergrond instellingen enzo weg waren, en dat ik alle zelf gedownloade apps kwijt was. Het lijkt dus dat ik mijn laptop gereset heb per ongeluk. Het rare is dat op 'bureaublad' nog wel zelf gedownloade apps stonden. Maar ik ben al mijn bestanden wel kwijt.

Wie weet wat dit is en wat ik eraan kan doen?

Je hebt je laptop niet gereset, maar je gebruikersaccount is waarschijnlijk corrupt geraakt. Probeer nog eens opnieuw op te starten, maximaal 3 keer (vanaf nu) totdat het lukt.
Want vaak is het probleem maar tijdelijk.

Groetjes, WDHBGS

Heb hem opnieuw opgestart, hij zei heel lang windows voorbereiden en nu ben ik weer mijn instellingen (achtergrond enz) kwijt. Nog een keer opnieuw opstarten? Er staat ook dat ik aangemeld ben met een tijdelijk account

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan