Bijna geen enkele game werkt meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

timo17

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
ey members,

Begin vorige week wilde ik na school wat gaan gamen, maar op elke game dat ik klikte opende wel het venster, maar dan kapt ie er ook mee en hangt zich op. De enigste game die nog werkte was Counterstrike source. Ik dacht toen dat het aan vista lag omdat ik toch wel veel programma's instaleer en heb dus eRecovery gedaan van acer om mijn pc weer helemaal terug te zetten. Dat is ook allemaal goed gelukt en ik heb dus de belangrijkste programma's weer geinstalleerd en ook weer een paar games. Alles werkte goed totdat ik de pc opnieuw had opgestart vanmorgen. Hetzelfde probleem weer, alleen counterstrike werkt en voorde rest werkt er niets. Zelf denk ik dat het komt door een update van vista, maar dat weet ik niet zeker. Op google heb ik al gezocht en daar stond vaak dat ik een update voor compaliteitsproblemen moets downloaden (KB932246) Maar deze doet het ook niet want dan zegt de website dat ik het verkeerde OS heb. Weet iemand nog raad?

Greetzz,.
Timo

Specs van mijn pc:

Acer Aspire M3641
Intel Core 2 Quad
NVidia Geforce 8600GT
1,4TB HDD
4GB DDR2 ram

Ik heb de allerlaatste driver van juni 2009 erop dus dat is het niet.

van de grafische kaart natuurlijk. Een andere driver zal hier niet veel nut hebben.:)

Met de compatibiliteitsmodus werkt die niet. En administrator, dat wordt moeilijk op vista want bij vista heb je twee soorten admin. Je heb de admin gebruiker en de systeem admin. De admin gebruiker kan nog steeds niet alles ookal denk je dat wel. Zal het eens proberen door alle rechten aan mezelf toe te wijzen.

Edit//
Ik heb geprobeerd door mezelf eigenaar te maken of de game nu wel werkte maar dat helpt ook niet. Misschien dat een programma de storende factor is of kan het dat de nieuwe java update blokkeerd. Trouwens hier nog ff de games die niet draaien.
Grand Theft Auto: San Andreas
Flatout 2
18 Wheels of Steel: Long haul
Ship Simulator
Construction Deconstruction
Hotel Giant 2
The Sims 2
Roller Coaster Tycoon 2

Deze 2 games draaien wel
Counterstrike Source
Roller Coaster Tycoon 3

Laatst bewerkt:
wat als je nu gewoon alles opnieuw installeerd?..

+ Java heeft niks met games te maken, DirectX wel...

Clean install werkt niet! Heb ik boven ook al getypt. De standaard dingen die je moet doen voor een probleem op te lossen heb ik allemaal al gedaan. Ik zit op een ICT opleiding dus normaal weet ik waaraan het ligt. alleen nu weet ik het niet.

Edit://
Ik heb vandaag Test Drive Unlimited geinstalleerd en meteen na de instalatie wil ik hem opstarten en daarbij hangt de game zich meteen op.

Laatst bewerkt:
Ik heb een nieuwe clean install gedaan en nu al mijn files van documenten, muziek, afbeeldingen enz. niet gekopieerd. Nu is het probleem opgelost. Schijnbaar zat hier dus de fout in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan