Bijna niets werkt meer (XP SP2)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunnyside

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2006
Berichten
60
Problemen begonnen met outlook van office 7. Als ik dat wil starten wordt programma direct afgespoten met boodschap: "microsoft office has experienced a problem and needs to be closed". Andere melding is: "... serious problem 'microsoft exchange unified messaging'add-in".

Ik heb office gerepareed: geen verschil. Toen opnieuw geinstalleerd: ook geen succes.

Maar er is meer dat niet meer werkt:
- Ik dacht maar even terug te keren naar eerdere situatie met systeemherstel. Dat werkt ook niet!! Ik krijg de boodschap "in rstrui.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Idem in veilige modus!
- Explorer doet het ook niet (zelfde foutmeding)

Toen begon ik aan een virus te denken. om mij onduidelijke redenen stond de firewall (zonealarm) pas uit terwijl de windows firewall ook uit staat (omdat ik zonealarm heb). Zou dus best kunnen dat er een virus is.

- virusscanner AVG meldt echter geen problemen.
- Adaware, Registry mechanic toegepast. Alles OK
- en sinds kort heb ik Advanced Windows Care 2: ook toegepast.

Dacht een externe virus scan (Mcafee, Kasparov) te doen: werken niet...aangegeven wordt dat ik explorer 4 of 5 nodig heb (heb ik echt wel maar exporer ligt plat!)

- Trend online scan werkt wel met firefox. Uitgevoerd. Geen virussen. Wel voorstel om enkele securety updates te downloaden. Gedaan.
- Ook de Office Diagnostics gedraaid. Geen problemen gevonden.

Wie weet raad?????
Carlo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan