bijna vastloper

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
Hallo,

Geregeld bij mij heb ik het probleem dat mijn pc als het ware blijft hangen een kort moment enkele keren als ik muziek afspeel met WMP en tegelijk ik iets aan een 1 of ander programma open -welke- maakt niet uit.
ik heb dit alleen bij mijn laptop die nog sneller is als mijn desktop naar de hoeveelheid geheugen en qua processor terijl ik nog niet eens overdreven doe en dit niet voor komt bij de desktop hoe kan dit?
de laptop is 2,2 ghz ddr3 geheugen 6 gb met 64 bits IE en harde schijf met bijna 1/4e vol van de 500 gb. met windows 7 home premium
Desktop 2,13 gb 32 bits IE 250 gb en ddr2 4gb en windows 7 ultimate.
mij blijft het onduidelijk of hoe krijg ik dit beter terwijl er nog niets eens max gepresteerd wordt.
graag hoor ik van jullie:(

Heb je de laptop al lang/veel software erop staan/slechte soundcard? Daar kan hij wel eens traag van worden.

Ik heb het idee dat de soundcard misschien wat minder is na jou antwoord en veel software of zware programma's is eigenlijk niet aan de orde.
Maar hoe kan je de soundcard opwaarderen of wat kan het punt zijn dat vastlopen aan de orde is?
ik heb een realtek soundcard toch niet echt de minste toch?
Heb geprobeerd op tewaarderen qua update maar dat is er niet, daarnaast heb ik het geluid op '' woonkamer'' gezet ipv 'geen''.
Zo wat kan nog meer al zal dat laatste niet helpen voor het hangen.

gr sierras

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan