Bijwerkdatum verwijderen/aanpassen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GrandZJ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Op de een of andere manier blijft de datum op mijn site onveranderd, ondanks dat ik diverse keren aanpassingen gedaan heb. Ik heb dat voorzover ik weet niet via Frontpage zelf geuploaded, maar met een FTP-programma. Ik wil die datum eigenlijk maar eruit hebben, maar kan deze in de HTML-code nergens terugvinden. Kan iemand mij uit de brand helpen?
O ja, gehele hoofdpagina verwijderen en een nieuwe uploaden werkt in ieder geval niet.

Op de een of andere manier blijft de datum op mijn site onveranderd, ondanks dat ik diverse keren aanpassingen gedaan heb. Ik heb dat voorzover ik weet niet via Frontpage zelf geuploaded, maar met een FTP-programma. Ik wil die datum eigenlijk maar eruit hebben, maar kan deze in de HTML-code nergens terugvinden. Kan iemand mij uit de brand helpen?
O ja, gehele hoofdpagina verwijderen en een nieuwe uploaden werkt in ieder geval niet.

Wat bedoel je precies, er staat een datum code op je site en die wil je eraf hebben?

Op de hoofd(index)-pagina, onderaan, staat: Laatst bijgewerkt op: xx-xx-xxxx. Deze datum blijft gewoon staan op de eerste datum, dat ik de site gemaakt heb, dus diverse jaren geleden. Deze wil ik dus weg hebben, maar kan deze op de brondcode-pagina nergens terugvinden.

Is er nou echt niemand van het Forum die mij uit de brand kan helpen? :confused:

Deze datum wordt alleen maar aangepast als je deze pagina aanpast, en niet automatisch zodra een andere pagina is gewijzigd/aangemaakt.

Dus andere paginas hebben hier geen invloed op.

Wat ik zelf altijd doe is even de desbetreffende pagina openen en dan weer op opslaan klikken en dan de site laten bijwerken.

Wat ik zelf altijd doe is even de desbetreffende pagina openen en dan weer op opslaan klikken en dan de site laten bijwerken.

Je hebt helemaal gelijk, maar ik ben er ook achter dat het ook alleen werkt als je bijwerkt via Frontpage zelf, niet via een ander FTP-programma, zoals ik eerst elke keer geprobeerd heb.:D Bedankt voor het advies!:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan