• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bijwerken gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

evdsl

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2004
Ik heb sinds een paar dagen een raar probleem. ik heb in een sheet met adressen in het menu een link toegevoegd naar een ander bestand. Nu geeft Excel de melding dat links naar externe website gevaarlijk zijn etc. ect, maar het is helemaal geen link naar buiten. ik moet nu wel elke keer op OK klikken.

Het tweede dat zich voordoet is dat de gegevens niet meer automatisch bijwerken. Ik haal met vert.zoeken uit het adressen bestand de adresgegevens op op basis van een relatienummer. Als ik op de formule ga staan en F2 klik en enter worden de nieuwe gegevens wel opgehaald.

Ik heb het idee dat deze 2 zaken met elkaar te maken hebben, dus daarom in één topic. Als het er 2 zijn haal ik hem wel uit elkaar.

Heeft iemand dit ook? Misschien door de laatste updates. Ik heb geen idee, maar het is erg lastig. Wie kan mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan