Bijwerken naar Windows 10 mislukt en niet meer mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

milove92

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
Hoi!

Ik zit met het probleem waar al eigenlijk een vraag van open staat. Ik krijg steeds bij mijn updates te zien dat updaten naar Windows 10 mislukt is.
Bij de andere vraag op deze website kreeg die persoon t advies om de C:\Windows\SoftwareDistribution\Download folder te legen.
Wat dat voor mij als resultaat bracht was dat ik niet meer kan upgraden naar W10, terwijl ik me hier wel voor heb ingeschreven etc en hij gewoon kon upgraden..

Hoe nu verder?
Ik wil nogsteeds graag upgraden!!
Help!

Bij voorbaat dank,
Groetjes
Milou

Installeer KB3035583
Dat zou je upgrade vlaggetje links van de klok (rechtsonder in je scherm) weer terug moeten brengen. Desnoods even herstarten na deze update.

Alternatief kun je ook op de volgende link de installatie/download starten: link

Tijs.

Ik snap heel eerlijk gezegd de KB3035583 link niet.. Wat moet ik daar precies hebben?

2e link heb ik ook al voor me gehad maar dat programma wil niet starten.. t updatevlaggetje staat er gewoon trouwens, maar ik krijg de W10 upgrade niet meer..

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie dat je niets kunt doen met die KB3035583. Kijk dus in Configuratiescherm -> Windows update -> Naar updates zoeken of je daar dat KB3035583 nummer tegenkomt (als essentiële of optionele update).
Komt ie daar niet voor, dan kijken in hetzelfde blad bij Geschiedenis van updates weergeven en daar kijken of hij geïnstalleerd is.

Dat het upgrade programma niet wil starten kan ik verder (zonder foutmelding o.i.d.) niets mee. Ik neem aan dat je de productcode hebt ingevuld, en daarna gebeurde ... ????

Overigens moet je ook genoeg vrije ruimte op je pc hebben. Kijk daar ook eens goed naar. Liefst minstens 15 GB vrij.

Overigens zou het leegmaken van de C:\Windows\SoftwareDistribution\Download geen probleem moeten opleveren, maar de instructie in die andere Helpmij-vraag is onvolledig: Vóór het leegmaken van die map (de map zélf mag zeker niet weg, alleen de inhoud!) moet de BITS en WUAUSERV service gestopt zijn. Verder is in die andere Helpmij-vraag helemaal niet duidelijk gemaakt welke foutmelding de vragensteller kreeg (niet te halen uit de schermafdruk in de eerste posting), dus hoe jij hebt geconcludeerd dat jouw orginele probleem hetzelfde is als de vragensteller in die Helpmij-vraag is mij een raadsel.

Tijs.

Het probleem was hetzelfde. Die meneer had er ook foto's bij staan etc en t was precies tzelfde.
Ik heb het intussen zelf al opgelost! Het programma in uw 2e link opende na het rebooten van mijn laptop wel en toen is het gelukt!
Bedankt!

Dat is goed nieuws! Gefeliciteerd. :)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan