• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bijzondere #Waarde! vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkJ

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2009
Heren, ik heb een uitdaging waar ik niet helemaal uit kom.
Ik ben een overzicht aan het maken waarin van verschillende contracten word aangegeven wanneer deze verlopen. Door middel van een berekening tussen de huidige datum en de einddatum word het aantal dagen aangegeven. Aan de hand van voorwaardelijke opmaak krijgt de desbetreffende datumcel een kleur die de termijn aangeeft die resteert totdat de overeenkomst verloopt.
Dit werkt , ook voor contracten met verleningsopties.

De uitdaging zit in het feit dat de kolommen waarin het aantal dagen staan vermeld #WAARDE! blijven vermelden als er nog geen verlenging is toegepast. Inmiddels heb ik alle mij bekende formules toegepast om hier een 0 of niets te tonen, allen niets lijkt te werken. Wellicht dan een van jullie een werkende optie heeft?
Bekijk bijlage voor forum.xlsx

Stoei hier eens wat mee.
Code:
=ALS.FOUT(J8-$O$2;"")

Af en toe zijn hier ook dames die helpen....... ;)

Dat werkt! Mijn hartelijke dank
En mijn excuses, dame, voor de misplaatste aanname dat hier alleen heren zouden zijn :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan