• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Biljartcompetitie (invoeren via formulier?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

BommeltjeNL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
Goedemiddag, ik lees al een tijdje mee op dit forum en ben al diverse tips tegengekomen, waarvoor dank :thumb:

Mijn vraag:

Ik houdt voor een biljartvereniging de competitie bij en voer iedere week netjes de partijen een voor een in (iedere speler heeft zijn eigen werkblad).
Nu vraag ik me af of het mogelijk is om in een keer een wedstrijd in te voeren, en dat de gegevens vervolgens worden geplaatst bij de juiste spelers (op zijn eigen werkblad).

Denken jullie dat dit mogelijk is, of zou dat in de praktijk op veel problemen kunnen stoten?

Dank voor jullie reactie(s)! :)

Waarom ga je niet in de richting van een VERT.ZOEKEN functie denken, en automatisch de uitslag ophalen?

Beste Wim, ik denk dat TS gegevens wil wegschrijven ipv zoeken:) of heb ik het verkeerd begrepen?
Ik zou daarom opteren om bv in kolom A de naam v/d speler te zetten en in de volgende kolom of kolommen de resultaten en dan via een lus in een macro de naam gebruiken om het juiste tabblad te selecteren en de gegevens weg te schrijven. Misschien is een voorbeeldbestandje wel handig om de opzet van je werkbladen eens te bekijken.

Mvg

Rudi

Laatst bewerkt:
Bestand toegevoegd!

Hoi Wigi en Warme Bakkertje,

Ik had al geprobeerd om het bestand bij te voegen, maar ik zit over de 100 kB limiet heen, dus dat lukt helaas niet. Ik heb 'm daarom even naar mijn eigen server geupload.
Downloaden via Download COMPETITIE.rar.

Even voor de duidelijkheid.
Ik zou graag een apart werkblad willen maken, waarop ik kan ingeven:
---------------------------------------
- Datum wedstrijd

- Naam speler 1
- Gemaakte caramboles
- Beurten
- Hoogste serie
- Poedels

- Naam speler 2
- Gemaakte caramboles
- Beurten
- Hoogste serie
- Poedels
---------------------------------------------------------------------
en dat deze gegevens vervolgens worden verwerkt op de pagina van de spelers.

Heel erg bedankt voor jullie hulp !!

Laatst bewerkt:
Kan iemand zeggen of het überhaubt mogelijk is om zo'n invoerscherm te maken?
Het moeilijkste zal waarschijnlijk zijn om de gegevens in de juiste rij geplaatst te krijgen, aangezien de ene speler bijvoorbeeld al 5 partijen kan hebben gespeeld, terwijl de andere er nog maar 4 heeft gespeeld. Zie ook het excelbestand in mijn vorige posting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan