• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Biljartcompetitie

QuinaChristophe

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2024
hey hallo kan er iemand me helpen met deze . tot week 23 ging alles goed en plaatste hij alle mooi in de rangschikking als je op maak uitslag klikte vanaf week 24 en verder heeft hij een foutmelding als ik alle scores invul en dan op maak uitslag klik . kan iemand hier de fout invinden aub

Bijlagen

Met
Code:
k = [d25:z25].Find([c3].Value, lookat:=xlWhole).Column
zoek je naar de kolom waarin de waarde 24 is te vinden in rij 25 van kolom D t/m kolom Z. De waarde 24 staat echter in kolom AA dus zul je die niet vinden. Vergroot dus het zoekgebied.

Wat moet ik dan doen... want deze excell file is voor mij gemaakt. Of kan er iemand dit voor mij aanpassen zodat ik week 24 en week 25 de scores kan invullen en deze aangepast word in de rangschikking

Maak van Z25 eens AA25 of zelfs AB25

Dit is een deel van de oplossing:
Code:
k = Rows(25).Find([c3].Value, lookat:=xlWhole).Column
Maar de uitvoer van de knop "Resultaten speler" loopt dwars door de uitvoer van de knop "Scores", dus daar moet eerst wat aan gedaan worden. Ik begrijp niet waarom er voor "resultaten speler" geen apart werkblad is gekozen, dus dat heb ik dan maar gedaan.
Daarna doemt het volgende probleem op, in deze regel
Code:
ru = [b26:b55].Find(cl.Offset(, -1).Value, lookat:=xlWhole).Row
wordt de speler "Vrij" opgezocht in de range B26:B55, die komt daar niet in voor dus crasht de applicatie.
Wat moet er gebeuren als een speler niet hoeft te spelen, c.q. tegen speler "Vrij" speelt?

Bijlagen

Terug
Bovenaan Onderaan