Bin-bestand en Cue-bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karlijn

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Hallo,

Ik heb een programma als rar-bestand gedownload. Tijdens het uitpakken krijg ik een Cue-bestand en een Bin-bestand. Ik weet niet hoe ik nu het programma moet installeren. Als ik het Bin-bestand krijg ik als melding: zie bijlage. Ik heb hem niet geopend.
Wat moet ik doen???

Groetjes,

Karlijn

bin en cue bestanden kan je met daemon tools openen.

groet
Pim

dit zijn image bestanden voor clonecd. Met clonecd doe je burn image, dan de image selecteren en dan brand je hem op cd.

Maar met daemon gewoon openen kan natuurlijk eventueel ook

Geplaatst door Robbert1978
dit zijn image bestanden voor clonecd.

Cue en bin bestanden zijn niet alleen met clonecd te branden.
Je kunt cue en bin ook branden met :

Nero
Alcohol 120%
dvdcrypter
easy cd creator

afspelen op de pc kan inderdaad met deamon tools maar als je bv alcohol geinstalleerd hebt dan kun je daarbij ook een virutal cd/dvd speler installeren.

Ik heb de uitgepakte bestanden op mijn harde schijf staan. Ik wil hem niet op cd branden maar op mijn computer installeren. (het is een spel). Kan ik dit met daemon tools???

Groetjes,

Karlijn

Geplaatst door Karlijn
Ik heb de uitgepakte bestanden op mijn harde schijf staan. Ik wil hem niet op cd branden maar op mijn computer installeren. (het is een spel). Kan ik dit met daemon tools???

Groetjes,

Karlijn

ja:thumb:

Hallo,

Ik heb het Bin-bestand proberen te openen met Virtual Daemon Manager. Echter ik krijg als melding: Error in command line. Wat nu???

Groetjes,

Karlijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan