.bin bestand openen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

levinkthomas

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2013
hallo iedereen,

ik heb 2 .bin bestanden (die waarschijnlijk bij elkaar horen), beide maar 1 mb groot.

ik heb 2 cue bestanden gemaakt en via daemon en iso tools een schijf proberen te mounten, maar ik krijg een error bij openen van de schijf.

waarschijnlijk heb ik iets fout gedaan..
zou iemand zo vriendelijk willen zijn om voor mij het .bin bestand te openen?? ik wordt er namelijk ondertussen gek van.

ik heb de bestanden gezipt en geupload hier:
Modedit: Voor de zekerheid deze link verwijderd

alvast hartelijk bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan 'm niet openen, want..... Avast ziet er een virus in!

Ik zal de moderatoren waarschuwen.
Infectie geblokkeerd
URL: Link verwijderd
Infectie: Win32:Malware-gen

Tijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo tijs,

sorry ik heb net gecheckt, ik heb blijkbaar een verkeerd bestand in het zip file gestopt.. (was overigens geen virus, maar een executable bestand welke het bin bestand kan overzetten op een diagnose apparaat voor auto's.. Enkel ik moet iets aanpassen in het bin bestand voordat ik het overzet naar het diagnose apparaat).

mijn excuses hiervoor. ik heb het bestand op de server aangepast, ik heb geen intentie om virussen te verspreiden.. (anders zou ik ook niet mijn eigen naam en server gebruiken)

hoop dat je nog even naar het bestand wilt kijken..

Ik kom er nu niet bij. Of dat aan Avast ligt of niet kan ik van hieruit niet bepalen.
Download 'm zelf even, voor de zekerheid, want mij lukt het nu niet (meer).

Upload 'm anders naar http://www.mijnbestand.nl en geef de link ervan in je volgende posting.

Tijs.

Met de hulpmiddelen die ik heb (ImgBurn, 7-zip etc.) kan ik er niets van maken, sorry.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan