.BIN bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans84

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2003
Berichten
57
Hallo

Ik heb een .bin bestand gedownload en deze vervolgens in Nero als cd-rom gebrand (iso), maar het is niet gelukt

Weet iemand misschien hoe ik dit bestand wel moet branden?

Alvast bedankt!
 
Waarom is het niet gelukt, kreeg je een foutmelding oid? Welke versie van Nero heb je?
 
Ik gebruik Nero 5.5, en ik wet ook niet waarom het niet gelukt is. Moet ik misschien iets anders doen?
 
Ik kreeg trouwens ook geen foutmelding. Nadat het branden klaar was, ben ik naar het cd-rom station gegaan om het bestand te openen, maar je ziet alleen dat Windows bestand(.bin)

Blijkbaar moet ik het anders gaan branden......
 
Je moet dit bestand niet direct op de cb branden, hiervoor kan je de optie Image branden gebruiken. Ik weet alleen niet precies waar deze zich in Nero bevindt..
 
Ik heb de optie Image branden gekozen, alleen het ondersteunt volgens mij geen .BIN bestanden, maar alleen .nrg - .iso en .cue......
 
Hans,

Kijk anders even hier en download Isobuster. Dit programma kan .ISO en .BIN bestanden meestal zo bewerken, zonder .cue sheets etc.


Groeten,


Remy
 
Ik heb het .BIN bestand open kunnen krijgen na het installeren van Isobuster.

bedankt allemaal!!
 
Zet je de vraag dan ook even op opgelost :) Bedankt alvast :thumb:
 
maxscavenger, je kan bij nero gewoon een image branden, je hoeft niet per se een .nrg .iso of .cue te selecteren. hij doet het met films ook op .MDF en ik denk ook op .BIN
 
re

Hallo mike burst

Je kan met nero wel een binbestand branden maar hy doet het niet op de ps2
want je hebt het cue bestand nodig om hem met nero te branden
als je het bin en cue bestand hebt dan met nero naar cd image branden
en dan het cue file openen en nero doet de rest hy pakt automatisch het bin bestand als het goed is
dus als je een spel down load ook het cue bestand halen
 
Jah, je hebt gelijk. Het is een soort doorverwijzing, net als het eerdergenoemde .MDF
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan