.bin bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

nightwish

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2004
Hallo, ik weet dat je een .bin bestand op een cd moet branden.. om het te kunnen laten werken.
Nu is het .bin bestand te groot voor de cdrom, is het ook mogelijk om een .bin bestand op een dvd te branden, werkt het dan ook??

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

je kan de bin ook uitpakken op de schijf met isobuster
lekker eenvoudig!
:thumb:

oke bedankt, het is gelukt hem uit te pakken met isobuster, kon het spel ook installeren... maar nu wil ik hem spelen en dan krijg ik de melding dat het geen geldige Win32 toepassing is, wie weet wat dat inhoud????

roep even wat voor spel het is
als je het hebt gedownload moet je vaak ook een speciale .exe hebben om zonder cd direct van je schijf af te kunnen spelen

Hoe groot is dat bin-bestand? Vreemd genoeg passen bin-bestanden van bijv. 800mb vaak toch op een cd-tje:)

Poekie

Het bestand is 718 mb en toch past hij niet, er wordt me gevraagd om een cdrom te plaatsen met een grotere capiciteit.
Dus vandaar.. dat het niet lukte.

Dit heb ik tot nu er uit kunnen halen met isobuster, het FLT-P2 had ik al... wat nu te doen.. de setup draaien lukt.. maar als ik dan het spel wil spelen dan krijg ik is geen geldig win32 toepassing, wat doe ik fout??

zie screenshot;

Bijlagen

• postal.jpg
    postal.jpg
    6,3 KB · Weergaven: 31
Heb je de setup.exe al gestart?

Je moet het spel n.l. wel installeren op de harde schijf.

Ja dat heb ik gedaan, maar als ik het spel dan daarna wil opstarten dan krijg ik de melding dat het geen geldige Win32 toepasssing is.

Ik wil ook weleens weten wat die Win32 toepassingsfout precies inhoudt, ik heb het namelijk een keer gehad met het spel Condition Zero.. het spel is een origineel spel, hoe kan ik die melding dan krijgen?? Is het spel dan ook niet goed?? Of ligt het aan mijn windows?

Niemand een idee wat nou in het algemen een Win32 toepassingsfout is??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan