.bin .ceu .iso

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZephyrX

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2003
Ik ben van kazaa Neverwinter nights aan het downloaden. ( Hij is nu nog bezig. )
Het zijn drie bestanden ( cd 1, 2, 3) maar er staat geen .exe achter, maar .bin . Ik heb op internet gezocht naar informatie hier over maar ik snap het allemaal niet.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt? Als ik ze op cd brandt, kan ik het dan gelijk spelen? heb ik dan nog een crack nodig?:(
Wil je astjeblieft snel reageren?

Bedankt, ZephyrX

moet je ze met alcohol 120% branden, of met nero en dan : bestand-> Image branden

Iso kun je als image branden , cue ook, maar dan moet je bin ook hebben. Die 2 bestanden (iso of cue) brand je op dezelfde manier.

Als je ISO hebt heb je cue en bin niet nodig.

En hoe moet bin dan? Want er staat alleen op kazaa Neverwinter nights.bin en geen .ceu of .iso.

groeten, ZephyrX

Bin is een hulpbestand bij cue, bin op zichzelf kan niets.

Meestal zijn ze zelfs met zijn 3'en. Bin, cue en nfo. Die laatste is niet noodzakelijk volgens mij. Is een info bestand.

Dus als ze klaar zijn met downloaden kan ik er gewoon .ceu van maken?!?!?!

Nope, ik ben bang dat je ook cue moet gaan zoeken, maar misschien dat DIE niet aangeboden wordt.:confused:

Maar als je op ceu zoekt zul je hem nooit vinden, het is CUE;)

De cue geeft normaal de indeling van het bin bestand aan. Je brand dan de cue en die haalt de bin op die in dezelfde map staat. Je kan proberen de bin met Nero te branden (Image branden). Als dat niet lukt kan je het met isobuster proberen te bewerken.

Dus met een losstaand bin bestand kun je toch nog iets? Wist ik ook niet.:o

Geplaatst door Tanja1968
Dus met een losstaand bin bestand kun je toch nog iets? Wist ik ook niet.:o

een losstaand bin bestand zou je evt met bin2iso of winsio naar een iso file kunnen zetten.
is zeer zeker handig als er geen cue bij is

Geplaatst door tazman

een losstaand bin bestand zou je evt met bin2iso of winsio naar een iso file kunnen zetten.
is zeer zeker handig als er geen cue bij is

Kijk, zo leer ik ook weer bij:thumb: :D Hier heeft ZephyrX
ook wat aan.

Bedankt mensen, maar ik heb nog een paar vraagjes.
Waar kan je bin2iso downloaden? En heb je nog een crack nodig als je ze op cd brand en wil spelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan