.bin, .cue

Status
Niet open voor verdere reacties.

tecje

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2003
Ik ben een videocd aan het downloaden die in een .bin formaat is gecomprimeerd. Zijn er programma's (zal wel Nero zijn ofzo, of een virtueel cd) die dit kunnen uitpakken/simuleren op de harde schijf zonder dat ik het hoef te branden? De videocd's uit Amerika gaan namelijk tot 800MB en heb geen zin die te kopen:)

Bij clonecd zit Virtual Drive, daar kun je het mee afspelen, dat is zeg maar zoals de naam al aangeeft een virtual drive.

Je kan ook daemon tools gebruiken.

p.s. een cd'tje kost toch bijna niets meer tegenwoordig ?
25 cd's (800MB) voor €10,-

Zijn ze al zo goedkoop? Ik zag ze laatst voor 10 voor 10,-, maar ja het is inmiddels gelukt door ze gewoon te branden op een normale cd. Ach ja computers ;-)
Maar met virtualcd en dergelijke lukte het uitpakken niet, kreeg enorm veel foutmeldingen, maar dat kan ook aan het bestand liggen. In ieder geval bedankt voor de tips

JE zou het nog is met win iso kunnen proberen

Code:
Dupliceer cd-roms
WinISO is een veelzijdig cd-rom creatie- en beheerprogramma. Behalve ondersteuning voor het converteren van cd-images (duplicaties) in de speciale formaten van Easy CD Creator, Virtual CD, CloneCD, Nero en BlindRead kan het programma zelf iso-bestanden creëren. 

Onderstende formaten zijn bin, cue, cif, fcd, vcd, img, nrg en bwt. Deze formaten kun je in eenvoudige stappen converteren naar iso, zowel handmatig als automatisch (batch-processing). De op de Windows Verkenner gebaseerde interface biedt de mogelijkheid om via een boomstructuur de mappen in iso-bestanden te doorbladeren. Bestanden hierin kunnen zelfs geopend, verwijderd, toegevoegd en hernoemd worden met drag-en-drop functionaliteit. Beperking in deze demo is het iso-bestand dat niet groter dan 100 Mb kan zijn. De volledige versie kost 30 dollar. 
Windows 95/98/ME/NT/XP/2000

je kan een trial downloaden

te downloaden hier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan