.bin en .cue branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny091283

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2005
Weet iemand hoe ik .cue en .bin files moet branden? Want ik weet wel dat deze 2 moeten matchen.
Ik wil namelijk een spel branden en het .bin en .cue bestand heb ik al.
Maar elke keer als ik wil branden zecht nero dat de bestanden worden aangepast maar als ik vervolgend klaar ben met een cdrw te branden heeft hij alleen de .bin en .cue bestand gebrand en heeft ze dus niet bewerkt tot een spel.

weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Groetjes danny

Ga in Nero Burning Rom naar Bestand > Open en ga hier naar de locatie van je bin en cue bestand. Dubbelklik op het cue bestand. En de rest wijst zich dan vanzelf als het goed is.

Als je de bin en cue bestanden nog niet ziet ga dan in hetzelfde menu (Bestand > Open) naast bestandstypen naar "All Files (*)" zodat alle bestanden worden weergegeven.

Succes :)

dat heeft geen zin want met alle nero complicaties en images geeft nero die bestanden niet weer

ik heb nero 5 maar heb laatst ook al nero 6 gedownload

Oh, ik zie nu dat het anders moet in Nero 6. In Nero 5 was dit anders. Ga in Nero naar Brander > Brand image (ik heb de Engelstalige versie dus vertaling kan wat anders zijn dan wat er werkelijk staat) en kies dan je .cue bestand.

gebruik alcohol 120% die zit die que/bin bestand wel als je die opstart staat er imahe maken en branden moet je branden doen en dan moet alcohol die 2 bestanden vinden of je moet ze ff opzoeken

Geplaatst door humpe
vorige scherm moet verwijderd worden wat mij op dat momendt niet lukt.

Heb alle drie je berichten maar verwijderd was denk weer een typisch geval van de vraag niet lezen en de gegeven antwoorden niet lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan