bin file van 704MB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Swacar185

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Ik zou graag een binfile branden, maar gezien die blijkbaar 704MB groot is, lukt me dit noch met Alcohol, noch met Nero 7.Iemand een idee ?
Bijgevoegd een schermafdruk + logfile

Hoi,

Heb je CDR win al geprobeerd die was speciaal gemaakt voor bin en cue files....

tevens in alcohol moet de cue inladen in plaats van het bin bestand...

Groetjes, dj Viper

Geplaatst door Swacar185
Ik zou graag een binfile branden, maar gezien die blijkbaar 704MB groot is, lukt me dit noch met Alcohol, noch met Nero 7.Iemand een idee ?
Bijgevoegd een schermafdruk + logfile
Zet de "overburn" functie aan bij de instellingen van Nero7. :)

James :)

Volgens mij is het zo dat als je een bin/cue file hebt dat hij dan meestal WEL past op een 700 MB cd omdat de bin na het branden altijd wat kleiner is. Hij bevat nl. extra informatie.

Ik heb mening bin file van 700+ Mb op een cd van 700 MB gezet.
Je hebt er wel een cue file erbij nodig om hem met Nero te kunnen branden.

Te vergelijken met een ISO die je brandt.

Beste mensen,
bedankt voor de reacties, maar alle voorstellen heb ik ook al geprobeerd ; volgende progs gebruikt : Alcohol 120,Nero 7(vraagt dan zelf naar overburn opzetten ,maar lukt dan niet), Dvdmate,Dvddecryptor,Cdrwin,Fireburner, alles met hetzelfde resultaat. Blijkbaar heeft het iets met DAO (disc at once ??) te maken ? De bin en cue vanwege plaatsgebrek dan op een DVD branden lukt blijkbaar ook niet !
PS Hoe voeg je hier eigenlijk meer dan 1 bijlage bij een bericht bij ?

Wat 'lukt er niet'? Krijg je foutmeldingen? Zoja; welke.

Meerdere bijlagen aan één bericht hangen is niet mogelijk met dit forum. Je kunt de afbeeldingen eventueel *HIER* stuk voor stuk uploaden.

Ik krijg in alle progs foutmeldingen dat de image te groot is voor een cd-r en indien er dan een dvd +r ingebracht wordt, krijg ik ook weer foutmeldingen dat dit niet het juiste type is

Misschien heb ik er overheen gelezen maar je moet geen bin en cue file branden.

In Nero kies je voor image branden en dan sleep je ALLEEN de cue file naar Nero toe.
Vervolgens klik je op branden en dan gaat hij vanzelf die bin file uitpakken en op je cd zetten.

De cue en bin file moeten dan wel in dezelfde directorie staan en ik meen ook dezelfde naam hebben.

Heb je dit dan ook al zo gedaan?

Kun je de inhoud van het cue bestand plaatsen?
openen met een kladblok en dan hier posten.

en kijk eens wat de bestands grootte is als je het Bin bestand omzet naar ISO
(http://www.weethet.nl/dutch/cdrw_bintoiso.php)

en brand de dan verkregen iso eens naar een rw...

De cue en bin file moeten dan wel in dezelfde directorie staan en ik meen ook dezelfde naam hebben
Het gaat erom dat de bestandsnaam en het pad wat in de cue staat hetzelfde is als de naam en lokatie van het bin bestand, hoe de cue heet en waar die staat is niet belangrijk

Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt voor de reacties.
Spijtig genoeg heeft geen van allen geholpen.
Intussen probleem toch opgeslost : ik heb het bestand namelijk in 2 verschillende bin files gekregen en dan is er uiteraard geen enkel probleem !
Iedereen toch bedankt !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan