.bin???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gradacac

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2002
Als k en spel van internet haal dan staat er meestal .bin achter. Wat moet k dan doen om het te kunnen spelen ????

Bijvoorbeeld uitpakken met ISObuster, of branden met Fireburner...normaal zit er ook een cue bij.
Als je nero hebt moet je bij File op beeld branden klikken, en dan de cue selecteren.

Ja ik pak het altijd uit met isobuster maak er dan een aparte map van en brand het op een cdtje

nee nog niet.
k heb ze nu uitgepakt met isobuster kan k ze nu gewoon op cd brande of moet k nog iets doen ???

Wat ik net zei: zet de bestanden even in een aparte map. En dan kan je volgens mij gewoon branden.

P.S Welk spel is het???? (Nightfire)

Ow neey maar ik heb nogal ervaring met nightfire in dat soort zaken. Maar laten we ff on-topic blijven.

Neey maark heb ervaring met het spel nightfire en die doet best raar. Maarjah dat is nu niet terzake dus hoef ik daar ook nix over uit te leggen.

P.S Laten we nu niet off-topic gaan !!! jappie-zland

Ik ga niet off topic ik heb het gewoon over het onderwerp hoor

Maar Gradacac heb je Nero ? daarmee zijn binfiles namelijk makkelijk te brande

Maar Gradacac heb je Nero ? daarmee zijn binfiles namelijk makkelijk te brande

Volgens mij zijn de .bin als je ze uitgepakt heb met bijv. isobuster geen .bin files meer. Dus volgens mij maakt het dan niet uit met welk proggie je dan brand

Ja dat zou best kunne, maar volgens mij is het beter op de binfiles op cd te brande (heb ik ook maar gehoord ik weet niet of dat echt waar is)

Neey tuurlijk niet wat heb je er dan aan. Je kan toch beter de files gelijk op cd zetten. Anders lukt het niet vanaf de .bin file kan je de game niet runnen hoor !!

Als je een bin met isobuster of deamontools uitpakt kun je hem gerust spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan