Binaire stroom bevat geen geldige binaryheader?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wimkuh

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
56
bij het openen van windows xp krijg ik het volgende te zien:
Foto-T63BK6ZQ.jpg


Weet iemand wat dit betekent of inhoud? Wat kan ik hieraan doen om dit op te lossen? Want mij zegt het nix :confused:

Alvast bedankt,
Mvg. Wim
 
Laatst bewerkt:
Weet ik eerlijk gezegt niet. Want dit is de "huiscomputer" en toen ik er tijdje terug achter ging zitten kwam dit in beeld... Had het hier in huis gevraagd wie wat gedaan had, maar zoals altijd... niemand wist erges van natuurlijk :) Daarom weet ik ook totaal niet waar ik moet gaan zoeken of waar ik het kan vinden..
En hoopte hier miss een antwoord te vinden. Weet jij een mogelijke oplossing?

Greetz Wim
 
ja klopt, had hier en daar ook wat opgezocht en gedaan, maar snapte er ook niet veel van. Dus dacht dan probeer ik het op helpmij is, denk dat is beter voor ik het nog erger maak :)
 
zoek eens in msconfig (start, uitvoeren en dan intypen 'msconfig') of daar rare opstartitems staan bij 'startup'.
 
Thnx marsmannetje,

heb even gekeken en er staat wel iets dat niet dezelfde opdracht beschrijving heeft als andere, maar weet niet of het daar dan wel hoort of niet.

Bij "item voor opstarten" staat " dumprep 0 -k en als opdracht "%systemroot%\system32\dumprep 0 -k
Zegt jou dit iets? Vink hem af en dan kijk ik wat hij bij het opstarten doet.

Heb malwarebytes en hiervoor superantivirus gehad voor rotzooi van de computer te gooien, weet je toevallig of dit beetje betrouwbare dingen zijn?

Greet Wim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan