bindings ingang ongeldig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

avdhorst

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Net begonnen met visual basic advies opgevolgd, koop een boek. Prima erg duidelijk. Echter krijg ik na het uitvoeren van de eerste opdracht (iets met een msgbox) na het indrukken van F5 ,volgens de opdracht, meteen de melding:

Error while trying to run the project: Unabel to start debugging De bindingsingang is ongeldig.

Doe ik iets verkeert of ligt dit aan een instelling?

Laatst bewerkt:
De duidelijkste referentie is deze (in het Engels):

hier

Komt op het volgende neer (qua oplossing dan):
1.
Start -> Uitvoeren -> Services.msc
Ga naar de service Terminal Services
Zet het opstarttype daarvan op Handmatig
(ben benieuwd: Stond die bij jou op Uitgeschakeld? Uitgeschakeld is namelijk niet de standaardwaarde!)

Mocht dat niet helpen, probeer dan het volgende:

2. (workaround):
Ga naar de Eigenschappen van je project in Visual Basic, sectie Debugging, zet aan "Gebruik deze computer op afstand", vul in als computernaam/adres: 127.0.0.1
NB: 127.0.0.1 is een directe terugverwijzing naar de computer waar je op werkt, qua ip-adres dan.

Voor 2. heb ik een beetje lopen 'goochelen' met de vertaling in het NL, dus kijk even na wat precies de namen zijn. Desnoods kijk in je het gelinkte artikel voor meer informatie.

Laat ons weten of het geholpen heeft, en welke methode dat dan was.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Stap 1 was inderdaad de juiste. Stond op uitgeschakeld. Moest wel eerst herstarten dus duurde het ff voorat ik het doorhad. Stap 2 snap ik niet helemaal omdat ik de optie niet kan vinden echter het werkt nu dus is niet nodig? Of voor later wel?

2. Is niet van belang voor je, was alleen relevant als de eerste stap niet tot een oplossing zou leiden. Daarom noemde ik het ook een workaround.

Vertel me wel even waarom de Terminal Services Service uitgeschakeld stond? Een paar 'xp tweaks' uitgevoerd?

Tijs.

Laatst bewerkt:
Begrijp dan wel dat het zoeken naar oplossingen met tweaks ingevoerd voor helpers op fora dan uitsluitend een zoektocht wordt langs google, want met gewone hulpmiddelen is het zo natuurlijk onmogelijk te helpen... Er is dan namelijk geen enkele basis waar je als helper vanuit kunt gaan.

Is geen specifiek verwijt aan jou, maar vragenstellers zouden daar algemeen eens aan moeten denken vóórdat ze een posting doen.

Tijs.

Ja klopt echter een zoektocht voor mij bij google over een programma dat ik aan het leren ben wordt nog erger dan de bekende speld. Echter bedankt voor de snelle reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan