BING niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom in de wondere wereld van Microsoft. :eek:
OneNote, OneDrive, OneLive, OneBing etc.
Makkelijker kunnen we het niet maken. :p
 
Laatst bewerkt:
Ok, Egkok, Elbert, kijk nou eens naar dat schampele screenshotje van je, waaruit net blijkt dat het ondanks al je warrigheid om inderdaad Internet Explorer gaat, & dan vooral naar de rechterbovenhoek, waar het schroefje staat. Klik daar eens op...

Morgen, misschien, verder...

Edmoor: Wat betreft de vis, hier op dit bolletje verworden we uiteindelijk plankton... Daarom wens ik na mijn versterven aan de haaien gevoerd te worden. Best wel lastig dankzij Ine Dales Wet op Lijkbezorging & niet in de laatste plaats de zwaar Katholieke Urker vissers die de school haaien moeten/mogen opsporen...
 
Laatst bewerkt:
@egkok:

Bedoel je dan niet toevallig je standaard homepage?
 
Dit is inderdaad geen Bing bar in IE maar een website (MSN.COM ?) die op zijn webpagina (een soort) Bing bar laat zien. Is dus niet in IE ingebakken maar in de geopende website.

ALS die weergave van die website ergens is aan te passen zodat die "Bing bar" niet wordt getoond, dan zou dat inderdaad (zoals TheKnight al schreef) ergens in de opties/instellingen moeten staan die via het radertje naast je inlognaam staat.

Mocht je helemaal die (MSN) website niet willen zien bij opstarten IE (waar Edmoor naar hint), dan (bijv.) via inetcpl.cpl bij Startpagina de startpagina van msn.com vervangen door (bijv.) http://www.google.nl

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Duidelijk is (zie vorige postings) dat het alleen op een (specifieke) website wordt getoond, dus web-content is en geen toolbar die geïnstalleerd is in Internet Explorer. En als er voor deze website het Bing gedeelte te verbergen/uitschakelen is, dan moet je kijken of het radertje rechts naast de inlognaam van die website je in staat stelt om het Bing gedeelte te verbergen/uitschakelen.

Ook hier geen terugmelding meer gezien over de laatstgegeven tips...

Tijs.
 
Zo te zien is het gewoon de startpagina keuze bij algemeen en startpagina in de internetopties in IE.
 
Ik bedoel inderdaad de Bing bar op de msn website. Zal dus niet te verwijderen zijn heb ik nu door, maar wel irritant, want ik had elke zoekmachine verwijderd en alleen Google ingeschakeld gelaten. Komt msn opeens aankakken met Bing. Apart dat ik me daar zo aan kan ergeren. Maar het is niet anders :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan