Binnenkant en achterkant PC met Carbon Folie beplakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

GTAIV

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2009
Hallo,

Ik heb een Gigabyte iSolo 210, en vind de binnen- en achterkant nogal standaard. Ik dacht eerst aan zwart spuiten, maar dat vond ik geen goed idee. Dus dacht ik dat ik het beter met Carbon folie kan beplakken, dat is makkelijk en redelijk goedkoop (klik, €5,55 per meter).

Wat denken jullie ervan? Zou het mooi zijn en is het niet te moeilijk? (ben 12 jaar)

Alvast bedankt!

Vraagje: Hoe vaak zit jij tegen de achterkant van je PC aan te kijken ?

Nooit, maar anders is de achterkant grijs en de binnenkant carbon. Da's toch ook raar dan?

Zou zelf de binnenkant dan eerder gewoon zwart spuiten, plastiek aan de binnenkant plakken lijkt me niet zo handig :)

Ik heb op internet een Casemod gezien die de binnenkant beplakt heeft met carbon folie, ziet er echt vet uit. Maar de airflow is prima hoor! Ik hoef niet perse de hele backplate te beplakken, kan desnoods ook alleen het gedeelte dat zichtbaar is.

als je 12 bent kan het nogal lastig gaan worden om dat er in te krijgen, bovendien vind ik plak plastic aan de binnenkant niet zo'n goed idee, ooit al aan gedacht om de buitenkant te doen? Als je toch wilt doorzetten, hoe ga je dan alle bobbels en inkepingen doen? Als je een keer plakt op die plek kan je moeilijk her lokaliseren en kan je weer ruim een kwartier gaan spenderen om alles weer te krijgen zoals ervoor.

Mijn advies: spuit binnenkant zwart, als je wil de buitenkant met dat plak

Buitenkant is al zwart, dat wil ik niet gaan beplakken. Maar binnenkant spuiten is voor mij geen optie, vooral duur. Wil de binnenkant graag zwart/carbon hebben...

Klik, hier heeft iemand z'n binnenkant beplakt met carbon folie...

Ben er niet echt kapot van .. Maar goed, dat is mijn persoonlijke opvating :)

Ik vind het er iig beter uitzien dan grijs... Temp van de processor is 30 graden celsius (idle)

same here, bovendien heeft dat een groter potentie om te falen, als je dat plak plastic echt goed wil doen moet je je kast echte helemaal uit elkaar uit elkaar halen. Misschien zelfs de pop nagels er uit en or daarna weer in

Ik hoef niet de hele binnenkant te beplakken, alleen wat zichtbaar is als ik door het mesh-raampje kijk. Die 5.25" en 3.5" brackets hoeven dan niet beplakt te worden. De sidepanels kunnen gewoon gespoten worden.

Ik ga binnenkort denk ik beginnen met plakken, toch bedankt voor de hulp!

Laatst bewerkt:
Update

Vandaag folie ontvangen. Ik ga niet alles tegelijk plakken, gewoon beetje bij beetje. Ik moet namelijk nog naar school en ben het hele weekend weg :(

Folie (2 meter) :

Laatst bewerkt:
Update

Helaas kan ik volgende week misschien pas beginnen, het is 33C buiten en binnen is het ook niet echt koeler... Maar ik maak zeker foto's als het klaar is! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan