Binnenkomende mail in outlook 2007 blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilri

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
regelmatig blijft een binnenkomende mail hangen op 2kb voor het einde. gevolg is dat er daarna geen mail meer wordt verzonden en binnenkomt.
als ik dan outlook 2007 afsluit start het niet meer op dan nadat ik de pc heb afgesloten en weer opstart.
wat kan er aan de hand zijn?

Komt vaak voor dat een Anti-Virus mails tegen houd je kunt probeeren deze te verwijderen en kijken wat hij dan doet.

welke anti-virus gebruik je dan kan ik je ook een removal tool linken.

Kaspersky maar die ga ik niet verwijderen. Kan het met een instelling te maken hebben?

Het zelfde probleem

regelmatig blijft een binnenkomende mail hangen op 2kb voor het einde. gevolg is dat er daarna geen mail meer wordt verzonden en binnenkomt.
als ik dan outlook 2007 afsluit start het niet meer op dan nadat ik de pc heb afgesloten en weer opstart.
wat kan er aan de hand zijn?

dan kan je hem gewoon opnieuw instaleren toch met de licentie doe je gewoon even tijdelijk een gratis virus scanner.

HELP HELP HELP

elke dag 3x hetzelfde probleem: een hangende laatste binnenkomende email.
Pc opnieuw opstarten: email weg.
Kaspersky is een betaalde versie en tot een week geleden was er niks aan de hand.

Bij mij precies het zelfde word Heb Kaspersky op laag gezet gaat nu al beter maar blijft af en toe nog steeds hangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan