Binnenkort 25Mb ruimte op Hotmail, Hooah!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
The Washington Post weet te melden dat Hotmail zijn gratis mailruimte gaat uitbreiden naar 25 Mb.

Gmail - de gratis 1 gigabyte mailbox van Google - heeft een het aanbod van gratis maildiensten op z'n kop gezet. De gratis maildiensten werden aanvankelijk steeds meer uitgekleed. Er werd begin dat jaar nog maar een minieme hoeveelheid mb's voor mailopslag weggegeven. Voor extra functionaliteiten en een werkbare hoeveelheid opslagruimte moest maar betaald worden.

Na de aankondiging van GMail vergrootte Yahoo de opslagruimte van de gratis accounts al van 4 tot 100 Mb. Ook Hotmail gaat meer ruimte weggeven weet The Washington Post te melden. Hoewel Microsoft nog niets wil bevestigen zegt deze krant dat Microsoft's mailprovider de capaciteit van zijn gratis klanten gaat uitbreiden naar 25 Mb. Nu is dat nog 2 Mb. Bij een aantal mailboxen zou de wijziging al zijn doorgevoerd. Tot nu toe moest voor een 25 Mb opslagruimte nog 30 euro per jaar betaald worden.

==========

Bron: ddr nieuwsbrief, Plus! editie

:)

Pfff en ik vind hotmail nu al zo slooooom en het ligt er heel vaak uit. Ik hoop dat dit goed gaat komen, want iedereen gaat meer opslaan = meer servergebruik = nog trager. Ik ben benieuwd..

Ben niet zo kapot van Hotmail, wel stukken verbeterd vergeleken met paar jaar geleden.

Zit zelf bij Yahoo, maar liefst 100 MB ruimte, sinds een week, dit alles voor noppes :D

J:cool:

aangezien er al een topic loopt hierover kan deze wel dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan