BINNENKORT x1950GT maar =VOEDINGgoedgenoeg???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou het nooit doen, misschien werkt het even maat niet lang.
Ik heb zelf 2x een X-Gear gehad, zo in de vuilnisbak gegaan.

Koop geen X-Gear, Trust, Sweex, Qtec of andere merkloze rootzooi, zonde van je geld en je mooie videokaart!

kan je videokaart kapot gaan door 1 van deze goedkope voedingen dan?

en die coolermaster van jordi is 45 euro:| ik dacht dat die dingen goedkoper waren sjezus zeg...ik regel dan wel geld voor die Coolermaster 430watt dan weet ik zeker datie het BLIJFT doen toch? ik hoop het...

groeten gester

Laatst bewerkt:
Een instabiel systeem kan sowieso niet goed zijn voor je componenten.

45,- voor een voeding is niet duur... Er zijn er genoeg rond de 100,-

oke dan haal ik die coolermaster...voor 45 euro:)

een vriend vanmij had 4jaar geleden ook een voeding gehaald van 20 euro en die doet het nogsteeds..dus nu twijfel ik weer

ik probeer hem gewoon uit welke zal ik dan neme die van TRUST of die van X-gear...die van trust heeft wel 370watt en die van x gear 450 en is eveduur

Laatst bewerkt door een moderator:
ik probeer hem gewoon uit welke zal ik dan neme die van TRUST of die van X-gear...die van trust heeft wel 370watt en die van x gear 450 en is eveduur

Je moet het zelf weten, maar geen van beiden.
Kies voor de Coolermaster.

Wat ik niet zo goed begrijp is wat nu je bedoeling is. Je vraagt Helpmij om advies over je voeding, iedereen hier raad je af om die andere te nemen maar je doet het toch.
Dan hoef je net zo goed geen advies te vragen...

maja stel dat er niks gebeurd met die x gear of trust dan ben ik gwn 30 euro goedkoper uit hehe ik heb niet veel geld maar oke ik probeer die x gear wel en als die kapot gaat heb ik pech dan koop ik tuurlijk wel zo een mastercooler maja bedankt voor het advies

als die kapot gaat heb ik pech dan koop ik tuurlijk wel zo een mastercooler maja bedankt voor het advies

Dan is het te hopen dat alleen je voeding kapot is en niet ook je moederbord en hardeschijf.

heusniet ze gaan tog niet een voeding op de markt zetten waardoor je moederbord kapot kan gaan of harde schijf etc :confused: dat zou wel heel laag zijn

Als de voeding bijvoorbeeld sluiting maakt, dan kan dat ook gevolgen hebben voor je andere hardware. Ik ga met de rest mee en zou voor een degelijke voeding kiezen. Antec, Enermax,OCZ, bijvoorbeeld. Als je nu een goede koopt, kun je die eventueel ook nog met een upgrade gebruiken.

Je moet het zelf weten, maar de kans kan met goedkopere voedingen groter zijn dan je denkt. Daarbij leveren ze in de meeste gevallen niet de capaciteit die er op staat.

dr is toch niks mis met de voeding die ik je gaf

je heb gewoon garantie op een geoed systeem dan

Maar vergis je niet: goedkoop is duurkoop, zeker op den duur, daar ga je spijt van krijgen.
Maar zoals eerder gezegd, ik zou stoppen met het vragen van advies wanneer je toch doet wat je zelf wilt. Zonde van ieders tijd!

Waarom vraag je btw om advies als je er zelf toch tegen in gaat.

Zoals iedereen al zegt je kan beter iets meer uitgeven en een A-merk nemen, dan dat je midner uitgeeft en een slechte kwaliteit voeding heb.

Chieftec

Coolermaster

Vraagje ?????

Hallo ik ga deze week de ati x1950gt halen bij >> http://www.cdromland.nl/index.php?siteOption=producten&prodnum=172994

en mijn vraag is dus of mijn voeding goed genoeg is, ik heb nu:

een FSP GROUP INC
Model NO: FSP250-60ATV(pf)
AC INPUT:230V ~ 5a,50hz
DC OUTPUT: 250 W

+3.3V= 10.0A
+5vsb= 2.0A
+5V = 27.0A
-5V = 0.3A
+12V=13.0A
-12v=0.8A

Dat was alles wat erop stond ik hoop dat ik jullie daarmee genoeg heb kunnen informeren, als dit niet goed genoeg is, wat dan wel is deze bijvoorbeeld dan wel goed http://eynstein.nl/index.php?page=product&id=34713 kijk maar<< ik hoop zo snel mogelijk op antwoordt.

Groeten

Gester

Is deze voeding die je hebt te koop??????
Ben volgens mij op zoek naar deze voeding, heb hier namelijk een die stuk is!
Graag hoor ik het van je!

Vriendelijke groeten!!!! :D:D

nee ik had hem in een oude computer gestopt die me familie nu gebruikt etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan