Kan je een schoone installatie van Windows 7 uitvoeren? Upgrade werkt blijkbaar niet.
Ik vond ook de tip dat je geen upgrade van XP naar 7 kan uitvoeren. Alleen een schone installatie.
Ik vond een Engelstalige handlieding op:
http://www.sevenforums.com/tutorials/1649-clean-install-windows-7-a.html
Succes ermee!:thumb:
Schone NEE de PC start niet via DVD-rom met WIndows 7 erin op,geen idee eigenlijk waarom niet!.
Kennelijk kan je van XP niet naar windows 7 in upgrade,maar los hiervan heb en krijg ik onderstaande kreet waar ik DEFINITIEF van af wilt:
This computer is not compliant with the Advanced Configuration and Power Interface (ACPI) standard. Windows must be installed onto a computer that supports ACPI. Contact your computer manufacturer for a BIOS update or install Windows on an ACPI-compliant computer.
In BIOS p4p800 via Bios update binnengehaald had geen effect.
Asus website troubleshooter kom ik ook niet verder.
googlen levert ook weinig op.
In BIOS gekeken plug & play O/S staat op ENABLED.
In BIOS staat ACPI support 2.0 op ENABLED deze op DISABLED zetten veranderde niets staat nu op ENABLED.
APM stond op ENABLED deze op DISABLED gezet veranderde ook niets dus weer op DISABELD gezet.
Gebruikershandleiding gelezen,asus website hammert hierop alvorens iets in BIOS te wijzigen dan wel upte daten.
Ik begrijp niet waarom voorheen windows 7 Ultimate als een zonnetje op me PC draaide,ik opeens Bootmgr kreeg na format C:
en voolledige schone installatie van windows XP PRO + alle updates ik blijf zitten met deze melding in het engels???.
Er staat alvorens schone installatie BIOS goed zetten,Wat mag ik hieronder verstaan GOED zetten?.
Ik kom nooit in me BIOS,gewoon installeren via DVD rom alles werkte altijd perfect..
BIOS lijkt ingewikkeld ,maar je kan slechts bepaalde dingen op enabled of disabled zetten en ik merg geen effecten hierin.
Ik draai voorlopig op windows xp pro zonder problemen,windows 7 upgrade moet maar wachten tot iemand een antwoord vind op het probleem ACPI...