Bios chip

Status
Niet open voor verdere reacties.

sterjios

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2007
Hallo allemaal,

Weet iemand of je een bios chip kan laten vervangen bij HP?
Ik heb namelijk een laptop gekocht van HP, een bios update uitgevoerd en nu geeft hij geen beeld meer. CMOS al geprobeerd te resetten maar werkt niet.

Mvg

Sterjios

Bij een gewone pc is het nog te doen! Maar bij een laptop geef ik je weinig kans. En als het wel kan is het niet goedkoop! Kun je beter een nieuwe laptop kopen!

Maar is er wat fout gegaan tijdens het updaten of na het updaten?

En je kunt helemaal niet meer in de bios komen? De laptop start nog wel gewoon op verder?

Hij gaat wel gewoon aan, maar geeft geen beeld. Ik geloof dat de bios gewoon verkloot is, vandaar dat ik een nieuwe chip wil... Ik hoop echt dat hp die chips kan vervangen, want dit probleem komt wel vaker voor bij bios updates.

"CMOS al geprobeerd te resetten maar werkt niet."

Hoe heb je eigenlijk de cmos geresset als je geen beeld hebt??

Ik bedoelde daarmee het batterijtje verwijderd en gewacht en er terug in gedaan.. mijn fout als dat niks met cmos te maken heeft ik las dat ergens:P

Mvg.

Ik bedoelde daarmee het batterijtje verwijderd en gewacht en er terug in gedaan.. mijn fout als dat niks met cmos te maken heeft ik las dat ergens:P

Mvg.

Nee hoor! je hebt gelijk! Mag ik vragen waar je het batterijtje gevonden hebt? Ik heb zelf namelijjk ook een HP laptop!

Het batterijtje zit onder het kapje van het geheugen.

Gelukkig, na een belletje wil HP de laptop repareren en het hele moederbord vervangen, waar ik overigens erg blij mee ben.

Mvg

Het batterijtje zit onder het kapje van het geheugen.

Gelukkig, na een belletje wil HP de laptop repareren en het hele moederbord vervangen, waar ik overigens erg blij mee ben.

Mvg

Kijk dat noem ik nou eens service! Netjes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan