bios flashen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bauto601

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2010
hallo.
ik wil graag mijn bios flashen zodat ik kan overklokken.
ik heb momenteel als bios: phoenix award 6.00 pg.
en mijn moederbord is momenteel een msi p4m266-8233.
:confused:

hallo.
ik wil graag mijn bios flashen zodat ik kan overklokken.
ik heb momenteel als bios: phoenix award 6.00 pg.
en mijn moederbord is momenteel een msi p4m266-8233.
:confused:

Tsja .. Bios downloaden, en flashen maar zou ik zo zeggen :)

Suc6! :thumb:

Met die aanname zou ik maar zeer voorzichtig zijn op een forum als HM. Je weet niet half hoeveel mensen roepen dat ze iets willen, terwijl dat niet de oplossing is voor wat ze éigenlijk willen.

Degene die jouw probleem oplost, en mogelijk de nieuwste...

Maar kom nog even terug op mijn eerdere vraag a.u.b? Waaruit baseer je dat dat een BIOS-upgrade overklokken mogelijk maakt?

omdat er dan misschien in die nieuwe bios een overklok functie zit en in die ouwe die ik nu heb niet.:cool:

nou ben ik in het onderwerp bios heel slecht dus vandaar die vragen van mij :P:P

Hoi !

Op 'n MSI-bordje kun je met het MSI-toolt je" Live Update " in Windows automatisch flashen naar de nieuwste versie.

N.B.: Dit is GEEN aanbeveling om in Windows te flashen, maar zoals je zelf al zegt: je bent geen expert, dus zou ik aan flashen in DOS helemaal niet beginnen.

Succes,

Harry.

omdat er dan misschien in die nieuwe bios een overklok functie zit en in die ouwe die ik nu heb niet.:cool:

Dat bedoel ik. Die 'misschien', is zeker geen zekerheid. Of deze er wel of niet inzit, kun je vinden in de release notes.
De kans lijkt me echter aannemelijk klein, en de kans op een mislukte BIOS-update bestaat. Dat moet je een nieuw bord kopen..

als het bordje dan stuk gaat is dat niet zo erg want het is een bordje uit de oertijd (dus socket 478).

Socket 478 is zo wie zo al een uitgerangeerd 'iets' ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan