bios floppy niet lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisjj

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2006
Ik zit met een probleem: Mijn pc start niet meer op enigste optie is resetten, dat vormt nog geen probleem voor mij. Maar ik wou de harde schijf geen formateren met de opstart deskette maar het probleem is dat ik de cd-rom drive bove aan de bios heb gezet. Dus hij start op via de cd-rom drive. Je zou zeggen in bios veranderen maar daar heb ik ook een deskette voor nodig en die leest die ook nie:eek: dus help me ik heb een compaq armada 1750 dat is het belangrijkste info neem ik aan;) :rolleyes:

dankje maar ik zou echt niet weten waar ik moet beginnen:eek:

Toets het Type In wat achter of opzij van de PC op sticker staat en er rolt dan een en ander naar voren.
Haal dan de Opstart disk op en zet dat op een Diskette

Met F10 kom je toch gewoon in de bios? heb je toch geen flop voor nodig, alleen misschien de 98se opstartflop, om te formateren.

Press F10 when you see the blinking cursor to access the BIOS.

was he maar:( hij heeft helaas egt een floppy nodig:( misschien kan ik hem op een bepaalde mannier formateren ik werk normaal ook nog op een xp deze dus misschien kan dat helpen?

Laatst bewerkt:
Wat wil je nu?:confused: , je hebt geen flop nodig om in de bios te komen, wel om de bios te flashen, indien de bios op de hdd eraf ligt, en die link gaf Bandit je al.

Hier kun je op het goede art. nr., type nr. je bios en drivers vinden.

Ik heb het gevonden:D door konstand op f10 te drukken opende hij de floppy zonder in de bios hebben ze zitten in ieder geval bedaknt voor hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan