BIOS instelling laptop ASUS L3800

Status
Niet open voor verdere reacties.

wim671

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jul 2009
Berichten
4
Ik heb een stomme fout gemaakt. Na het inzetten van een nieuwe harddisk ben ik deze eerst uitgebreid gaan geformatteren d.m.v. de windowsXP CD voordat ik er XP op wilde zetten. Toen ik terug kwam stond er op het scherm alleen ASUS. Geen enkele toets werkte nog. Na het uit en aanzetten veranderde er niets. Heb toen in het BIOS gekeken en heb daar de bios teruggezet in opgeslagen waarde. Nu loop ik vast in het BIOS als ik het BOOT gedeelte wil instellen. Mijn CD-ROM is niet meer actief en is ook niet meer actief te maken, daar het BIOS op dat punt vastloopt. (Kan XP dus niet meer installleren) Kan de CD-ROM ook niet meer selecteren in het BIOS en na voorgaande handeling staat mijn floppyinstelling Zwart, alsof de gesecteerd is, maar kan er niets mee.Weet iemand de instellingen van het BIOS van een ASUS laptop L3800. Je zou mij zeer verplichten. Hopende dat iemand 'deze laptop heeft en er eens in het BIOS wil kijken.' Vast bedank voor de moeite. Wim
 
Laatst bewerkt:
Hallo, DE ZAAK IS OPGELOST. Het was mijn oude harddisk die het BIOS vast liet lopen. Bij het eruithalen van de harddisk kon ik mijn BIOS weer helemaal instellen. Oude teruggebracht en geld terug gehad, omdat hij geen andere had. Egens anders een andere harddisk gekocht, eringezet en PRIMA. Nu draait XP erop. IK had bij nader inzien eerst meer zelf moeten onderzoeken, maar in je schrik denk je dat iemand anders het wel weet. Bedankt voor het kijken naar mijn probleem. Toppic GESLOTEN
 
Hoe krijg ik een dubbel bericht weg???
 
Laatst bewerkt:
Hoe krijg ik een dubbel bericht weg???

Je klikt op aanpassen dan rechts op verwijderen , kijk je links en selecteer je Bericht verwijderen , dan terug rechts Verwijder dit bericht .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan