bios instelling ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathvandijck

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Ik heb momenteel 3 acer's pc. De aspire x3200, x3300 en de x3900.Bij het opstarten wordt eerst bij alle 3 het acer empowering people scherm getoond. Dat is bij de x3200 5 sec, bij de x3300 2 sec en bij de x3900, 15 sec. Bij die laatste wil ik dit graag veranderen want dit is de snelste en beste pc, maar waar moet ik dat doen ?? Heb in de bios gekeken en er staat een quick boot enabled en een quiet boot enabled ( en dat vertoont dan het OEM logo en ik veronderstel dat dat dan het Acer logo zal zijn. ALs ik deze disabled zou hij dan het verschil in tijd het opstarten verkorten ?

Ik heb niet alle bioskreten paraat, maar even uit mijn hoofd moet je die net niet hebben. Er moet ook een optie zijn als: booten met 'full screen logo' of een paar woorden met een dergelijke strekking. Die optie kan je disablen. Het is denk ik ook biosafhankelijk (de kretelogie). Welk bios heeft de Acer?
De quiet boot optie is m.i. niet meer of minder dan dat opties niet worden getoond (hdd detectie, Ram detectie, USB detectie etc. etc.)

Laatst bewerkt:
als ik in de bios kijk bij de x3200 advanced bios staat de optie die jij noemt er wel bij "opstarten met full screen "aan of uit, maar bij de x3900 niet !!!!!
in de bios vermeld ie system bios versie Po1-A3 van 16.12.2009 of bedoel je dat niet

Ik bedoel meer het merk: Ami Award Phoenix

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan