Furkystyle
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 okt 2009
Dag mensen 
Ik heb 2 weken geleden een nieuw pc samengesteld met lekkere specificaties. Het is bedoeld voor 3D modelleren enz. Alles in elkaar gezet, W7 erop gezet en ding werkt als een trein.
Echter, sinds de 1e dag al dat ik hem heb opgestart, komt de BIOS heel laat tevoorschijn.
Ik druk dus op het aan/uit knopje en de pc start op. Geen beeld in begin (hartstikke normaal) maar daar blijft-ie ongeveer 10 seconde bij hangen. Je hoort dan dus de GPU en CPU cooler heeel hard draaien. Zodra hij bij de bios is, doen ze het rustig aan en start de pc lekker op.
Hoe komt het dat ik zo lang moet wachten? Dit gebeurt NIET als ik mijn pc restart.
Specs:
CPU: AMD X6 Phenom 1090T 3,2ghz
Mobo: ASUS M4A88T-V EVO/USB3
VGA: Club 3D GeForce GTX 275 1,75 GB
HDD: SATA3-600 Seagate 2Tb 64Mb
RAM: Kingston 16 DDR3 1333Mhz
PSU: OCZ ModXstream-PRO 600W
Kast: Coolermaster Elite-334
Alle onderdelen (muv de videokaart) zijn gloedje nieuw.
Vast bedankt :thumb:

Ik heb 2 weken geleden een nieuw pc samengesteld met lekkere specificaties. Het is bedoeld voor 3D modelleren enz. Alles in elkaar gezet, W7 erop gezet en ding werkt als een trein.
Echter, sinds de 1e dag al dat ik hem heb opgestart, komt de BIOS heel laat tevoorschijn.
Ik druk dus op het aan/uit knopje en de pc start op. Geen beeld in begin (hartstikke normaal) maar daar blijft-ie ongeveer 10 seconde bij hangen. Je hoort dan dus de GPU en CPU cooler heeel hard draaien. Zodra hij bij de bios is, doen ze het rustig aan en start de pc lekker op.
Hoe komt het dat ik zo lang moet wachten? Dit gebeurt NIET als ik mijn pc restart.
Specs:
CPU: AMD X6 Phenom 1090T 3,2ghz
Mobo: ASUS M4A88T-V EVO/USB3
VGA: Club 3D GeForce GTX 275 1,75 GB
HDD: SATA3-600 Seagate 2Tb 64Mb
RAM: Kingston 16 DDR3 1333Mhz
PSU: OCZ ModXstream-PRO 600W
Kast: Coolermaster Elite-334
Alle onderdelen (muv de videokaart) zijn gloedje nieuw.
Vast bedankt :thumb: