Bios n.v.t?

Status
Niet open voor verdere reacties.

WesleydeUndie

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Hallo, ik ben niet al te best met spelling of computers dus mijn excuses daarvoor alvast.

Ik heb al een tijdje een probleem en vroeg me af hoe dit is gekomen en/of hoe dat probleem verholpen kan worden.

Als ik ga naar:

Start > Uitvoeren > type in: DXDIAG ... dan staat er bij mijn systeeminfo "niet van toepassing" bij de BIOS, het Systeemmodel en de fabrikant.

Systeemfabrikant: n.v.t.
Systeemmodel: n.v.t.
Bios: n.v.t.

dit was niet zoals ik em kreeg, ik weet niet precies hoe dit is gekomen (misschien verkeerde afsluiting van de computer?) maar heb dit probleem niet meteen op deze forum geplaatst omdat het me niet belangrijk leek.

Ook is er op dat zelfde moment iets veranderd bij "systeemeigenschappen" ...
Start > rechts klikken op deze computer > eigenschappen ...

volgens mij hoort hier normaal gesproken je proccesor's CPU vermogen te staan maar bij mij staat er alleen me MB ram. (0.99MB ram...maar als ik bij DXDIAG kijk heb ik 1016MB ram)

wie kan mij helpen met mij probleem? bij voorbat dank en sorry als ik het in de verkeerde sectie gepost heb, ik wist niks anders.

Laat ook dit tooltje eens naar je pc kijken.
Los van het feit dat die tekst niet wordt weergegegeven, wat is verder het probleem v.w.b. de pc zelf?

Sorry voor de late reactie. Had een nogal stressvolle week en heb niet veel achter de computer thuis gezeten.

Ik heb het proggie gedownload en hierin bleek de BIOS naam gewoon te staan.
ookal staat ie nog niet bij dxdiag (geen idee wat dat betekent) ik denk dat ik er geen last mee zal krijgen.

thanks voor de link :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan