Bios niet meer bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

pulsaris

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2003
Hallo,

Om in het bios(Award) te komen druk ik tijdens het opstarten de delete toets in. Vreemd genoeg reageert de computer hierop niet meer. Ook als ik op F12 druk om in het bootmenu te komen volgt er geen reactie. Gisteren functioneerde alles nog naar behoren. Aanvankelijk dacht ik dat het toetsenbord defect was, maar dit bleek niet het geval te zijn. Wie weet wat er mogelijk aan de hand kan zijn?

Gr.

Hallo,

Om in het bios(Award) te komen druk ik tijdens het opstarten de delete toets in. Vreemd genoeg reageert de computer hierop niet meer. Ook als ik op F12 druk om in het bootmenu te komen volgt er geen reactie. Gisteren functioneerde alles nog naar behoren. Aanvankelijk dacht ik dat het toetsenbord defect was, maar dit bleek niet het geval te zijn. Wie weet wat er mogelijk aan de hand kan zijn?

Gr.

Heb je toevallig een USB toetsenbord ? zoja gebruik een serial toetsenbord 1tje met zon oranje/paarse stekkertje :)

M'n toetsenbord is op de ps2 (paarse connector) poort aangesloten. Inmiddels heb ik ook al een usb toetsenbord geprobeerd, maar het euvel blijft.

Hoi,

is je batterijtje van je BIOS niet leeg?

Gtz.

Heb gedacht dat 'n bios reset misschien uitkomst kan brengen. Heb dan ook het batterijtje er even uitgehaald en na een minuutje weer teruggeplaatst. De biosinstellingen en het bootmenu waren toen weer bereikbaar.

Gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan