Bios optimaliseren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Sarvo
Gaan we systeempjes vergelijken... :evil:
Nee, ik doelde op dat die van mij overgeklokt is en nu dus op 2,9ghz draait ipv 2,6ghz.:p

Geplaatst door crash

Nee, ik doelde op dat die van mij overgeklokt is en nu dus op 2,9ghz draait ipv 2,6ghz.:p

:p

Volgens mij doe je dat alleen maar omdat het kan, want verschil zal je nauwelijks merken denk ik...

maar goed, back on topic is misschien een aardig idee :D

Geplaatst door Sarvo
maar goed, back on topic is misschien een aardig idee :D
Ik zal het op "Opgelost"zetten, want er is nu wel genoeg geoptimaliseerd in mijn BIOS en aan mijn pc.

Nogmaals bedankt voor alle antwoorden. :thumb:

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Daar hoort toch minstens een 19" TFT scherm bij, hoor. :p ;) :D

Guus.

Als ik iets onprettig vind werken zijn het wel tftschermen.. geef mij maar een glazen schijf en 19 inch zou idd niet verkeerd zijn, maar goed, mijn portemonnee denkt daar heel anders over :p

Misschien nog een kleine tip: je kunt de computer als netwerk server instellen onder deze computer > eigenschappen > prestaties > bestandssysteem.

Het onthoudt dan meer file en map info (VFAT) zodat files, vooral een 2e keer, sneller openen.
http://support.microsoft.com/?kbid=140679

Volgens mij heb je een Kever met een Porsche motor. ;)

Vr.Gr. Egel.

Geplaatst door Egel
Misschien nog een kleine tip: je kunt de computer als netwerk server instellen onder deze computer > eigenschappen > prestaties > bestandssysteem.
Dat is natuurlijk al gebeurd. :) Evenals het aanbrengen van de nodige tweaks in system.ini, config.sys, autoexec.bat en msdos.sys, alsmede via Tweak UI en een paar dingetjes in het register.
Misschien schrijf ik er nog weleens een tutorial over. :)
Toch bedankt voor de tip.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan