BIOS piepjes tijdens gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker543

Banned
Lid geworden
7 feb 2010
Hallo beste leden,

Als ik tijdens het gamen verschillende toetsen tegelijk indruk hoor ik een piepje uit mijn systeemkast komen. Dat moet uit de BIOS komen neem ik dan aan.
Hoe kan ik deze piepjes uitschakelen?
Ik heb al in de BIOS gekeken maar durf daar niet snel iets te veranderen.

Bij voorbaat dank.

waaarschijnlijk zijn dit plaktoetsen of sneltoetsen of iets dergelijks :)

houd de numlock toets ingedrukt tot je een schermpje krijgt (een piep en een schermpje)

zet daar alle plaktoetsen en sneltoetsen uit :)

Groeten Mastermindzh

Bedankt voor de tip.
Ik heb even gekeken (onder Toegankelijkheidsopties) en daar staan alle opties van de speciale toetsencombinaties standaard uit.

Klik ik op Instellingen (van bijvoorbeeld de Plaktoetsen), dan zie ik dit nog wel allemaal aangevinkt:

Moet in dit schermpje ook alles uit worden geschakeld?

Ik heb gelijk de hele meuk nu maar uitgeschakeld :D
Straks even testen natuurlijk tijdens het gamen.

Bedankt tot zover.

FAIL! :(

Dat zou dus betekenen dat ik een ander toetsenbord moet aanschaffen wil ik er van af komen. Een ander toetsenbord heb ik niet.

Zal ik met een (meestal een dure) gamers-toetsenbord daar geen last meer van hebben of waar kan ik dan op letten?

Groet.

Noot: Deze geluiden hoor ik niet bij elk spel dat ik speel.
(Voor elk spel gebruik je ook een andere toetsencombinatie natuurlijk). ;)

Noot: Deze geluiden hoor ik niet bij elk spel dat ik speel.
(Voor elk spel gebruik je ook een andere toetsencombinatie natuurlijk). ;)

je kan testen of het aan je toetsenbord ligt, druk een andere toetsencombinatie in (ook 4 -5 knoppen zoals bij die piepjes) als het dan nog piept is het je toetsenbord

en je hoeft niet echt een duure :) ik heb er een van 30 euro en die werkt perfect :) 4-5 maar ook 7 knoppen :)(meer druk ik er nooit in)

Wanneer ik 5 maal de linker Shift toets indruk, (zonder in een spel te zitten) hoor ik ook een piep en krijg ik diezelfde melding over Plaktoetsen wanneer ik Num Lock 5 sec. ingedrukt houd.

(Houd ik Num Lock 5 sec ingedrukt, krijg ik wel nu een hele andere piep te horen).

Linker Shift toets is bij mij 'nitro' in mijn racespel :)
Dan hoor ik ook die piep dus tijdens gamen. Alle geluiden van Plaktoetsen staan bij mij immers al uit. Verlaat ik het spel dan zie ik echter geen schermpje over Plaktoetsen.

Wat kan ik nu doen?

Laatst bewerkt:
Zo'n toetsenbord lijkt mij wel wat :cool:

(Logitech G15 Game toetsenbord).

Vrij prijzig. Al heb ik ze nog wel duurder gezien. :)

...en dan nog die piepjes houden... :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan