Bios piepjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

_CompuFreaky_

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2003
Ik wou even kijken in mijn pc welk geheugen erin zat . dus ik schroef hem open ga ik langs de draden massa haal ik er een geheugen module ff uit en kijk ff wat voor type enz...En ik doe het er weer in wacht even kwartier totdat pc koud is doe hem aan hoor een regelmatige bios piep

Wat is dat ? en wat moet ik doen

Dan zit waarschijnlijk het geheugen er niet goed in

omschrijf die piepjes eens wat beter ??

hoeveel piepjes enz en wat voor bios zit er in ?

abit px5 moederbord tis een pentium mmx 233mhz award software piep en dan heel ff nix piep en dan weer heel ff nix piep en dan weer heel ff nix piep hele tijd door na 4 piepen heb ik hem gewoon uitgedaan ik heb gekeken en de geheugen module ziet precies hetzelfde erin als die ene er voor

raar

ik heb hem aan de praat geheugen er beter ingedouwd maar nu zegt ie 32mb geheugen inplaats van 64mb...

is het kapot

is het geheugen nu kapot ofzo of kan er wat anders aan de hand wezen.. en wat moet ik doen?. Ik kreeg het geheugen er ook moelijk in terug at kast he vol draden....

Laatst bewerkt:
Even rustig met licht bij je computer gaan zitten,geheugen er uit halen contactjes schoonmaken en het er weer goed en recht inprikken.

ik heb de kapotte module ik denk tenminste dat ie kapot is eruitgehaald maar nu gaat ie weer piepe

Geplaatst door xanax
Even rustig met licht bij je computer gaan zitten,geheugen er uit halen contactjes schoonmaken en het er weer goed en recht inprikken.
tot hij vast klikt. !!

slecht licht

ik kreeg ze er gister gewoon niet goed in omdat het savonds was... ik zag niet alles goed ook slecht met zaklantaarn maar ik heb net gewoon ff draden zooi eruit gehaald en goed gekeken alles opnieuw ingedaan en nu he ik weer 64mb ram! bedankt voor alle hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan