Bios problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kabbap

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2008
Hallo,
Soms als ik gewoon lekker een computer spel aan het doen ben valt het ineens uit met een error dat ati3duag.dll niet goed is. Dus ik had even gemailed naar mijn leverancier van goh.. wat is dit nou? En die zei je moet je bios updaten. Ik heb een 2600 PRO radeon Graphic card.. Dus als ik naar http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=xp/radeonx-xp ga dan krijg ik een setup error.. wat nu?

Zo worden de zaken behoorlijk door elkaar gehaald.

Bios update heeft niets te maken met de link die je geeft naar de drivers van je videokaart, dat zijn echt 2 hel verschillende dingen.
Bios update lijkt me ook niet nodig....

Verwijder eerst de oude videokaart drivers grondig en installeer dan de nieuwste drivers van de 2600 kaart.

Zo worden de zaken behoorlijk door elkaar gehaald.

Bios update heeft niets te maken met de link die je geeft naar de drivers van je videokaart, dat zijn echt 2 hel verschillende dingen.
Bios update lijkt me ook niet nodig....

Verwijder eerst de oude videokaart drivers grondig en installeer dan de nieuwste drivers van de 2600 kaart.

haha oke XD maar waar kan ik hem wel updaten dan? en waarom lijkt het je niet nodig... heeeft het wel nut als ik een nieuwe driver installeer?

Het eerst verwijderen (volledig) van je oude drivers en opnieuw installeren van nieuwe drivers KAN het probleem oplossen!
Drivers zijn te vinden op de site van Ati/AMD (toch geen laptop he??)

Het eerst verwijderen (volledig) van je oude drivers en opnieuw installeren van nieuwe drivers KAN het probleem oplossen!
Drivers zijn te vinden op de site van Ati/AMD (toch geen laptop he??)

Heb alles gedeinstaleerd maar als ik dan de nieuwe drivers wil instaleren zegt hij.. Setup did not find a driver compatible with your current hardwere or operating system. wat nu?

Dan gaan we even verder op zoek.
Welke videokaart heb je precies??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan