Hansenmol
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 apr 2009
Beste helpmij-ers,
Gisteren kreeg ik mijn nieuwe computer binnen, zonder windows, dus moest ik er dat opzetten. Ik zet mijn pc aan, zoals normaal,
en wacht tot het bios scherm verschijnt. Volgens de handleiding van het moederbord (en het scherm zelf) moet ik of <delete>
voor de BIOS SETUP, of F12 voor BOOT MENU. Echter wat ik ook indruk, er gebeurt niks. Na 30 seconden springt hij van het BIOS scherm
af en wordt het scherm gewoont zwart.
Ik heb al meerdere toetsenborden geprobeert (o.a. een PS/2 en een usb toetsenbord), en op beide gaan wel gewoon de lichtjes branden.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen?
Mijn systeem;
GIGABYTE GA-H77-DS3H
MSI GTX670 PE 2GB
Intel i5 3570 3.40GHz
Corsair 2x4GB Vengeance Blue
Corsair CX 80+ Bronze 600W
LG DVD Brander
Samsung SSD
Seagate Harddisk
Gisteren kreeg ik mijn nieuwe computer binnen, zonder windows, dus moest ik er dat opzetten. Ik zet mijn pc aan, zoals normaal,
en wacht tot het bios scherm verschijnt. Volgens de handleiding van het moederbord (en het scherm zelf) moet ik of <delete>
voor de BIOS SETUP, of F12 voor BOOT MENU. Echter wat ik ook indruk, er gebeurt niks. Na 30 seconden springt hij van het BIOS scherm
af en wordt het scherm gewoont zwart.
Ik heb al meerdere toetsenborden geprobeert (o.a. een PS/2 en een usb toetsenbord), en op beide gaan wel gewoon de lichtjes branden.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen?
Mijn systeem;
GIGABYTE GA-H77-DS3H
MSI GTX670 PE 2GB
Intel i5 3570 3.40GHz
Corsair 2x4GB Vengeance Blue
Corsair CX 80+ Bronze 600W
LG DVD Brander
Samsung SSD
Seagate Harddisk