bios reset

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haal de systeembatterij er maar uit en plaats 'm later weer terug / plaats 't exacte type mobo even hier, dan kunnen we gaan zoeken op het w-w-w naar de jumpermethode.

Laatst bewerkt door een moderator:
Haal de systeembatterij er maar uit en plaats 'm later weer terug / plaats 't exacte type mobo even hier, dan kunnen we gaan zoeken op het w-w-w naar de jumpermethode.

Wat is mobo????

Ik heb problemen met mijn pc, ik heb geprobeerd om mij moederboard te reseten, zo ik heb de systeembaterij der uit gehaald maar nu wilt mijn pc niet opstarten!! wat kan k doen???

Mobo = Moederbord.

Heb je de batterij ook weer terug geplaatst?
De batterij moet er voor een minuut of 10 á 20 uit met de stroom eraf, dan weer terug plaatsen en opstarten.

ik heb het baterij rond 20 min deruit gedaan, de pc valt steeds uit, ik heb geprobeerd om met de cd van XP te opstarten om te installeren maar de DVD(station) word niet herkend!!! wat kan ik doen?

Laatst bewerkt:
Draait je koeling van je processor wel? Heb je onlangs iets aangepast in de kast?

En weer terug geplaatst neem ik aan. Niet perongeluk iets anders aangeraakt in de kast, met het eruit halen van de batterij? Druk alles eens voorzichtig aan. (kabels, geheugen, videokaart, netwerkkaart, enz)

Had je dit probleem al voordat je de batterij eruit haalde?

nee, ik had die probleem niet. Ik heb de baterij deruit gehaald en op de bureau geleg...

En weer terug geplaatst neem ik aan. Niet perongeluk iets anders aangeraakt in de kast, met het eruit halen van de batterij? Druk alles eens voorzichtig aan. (kabels, geheugen, videokaart, netwerkkaart, enz)

Had je dit probleem al voordat je de batterij eruit haalde?

het is me eindelijk gelukt om wat lanegr aan te hebben ik was wezig om XP te instaleren maar toen ging weer uit!!!!

Wordt de boel niet te warm? Kijk eens of er veel stof tussen de fan's en koelblokken zit.

ik weet niet hoe of wat heb ik gedaan maar mijn probleem is opgelost, ik heb eindelijk XP geinstallerd en nu draai mijn pc perfect!!! bedankt..... Ik zet de vraag niet op opgelost want deze was niet mijn vraag!!!!

Dolle pret, ik zie nu pas dat oorspronkelijke topicstarter, behalve zijn openingsvraag, geen reactie heeft gegeven in dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan